פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חידוש מועדון לקוחות שנתי ללא תשלום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואחותי, רונה וולברום, נרשמנו למועדון הלקוחות של קסטרו לפני כשנה. כל אחת נרשמה בסניף אחר ובמועד אחר. לכל אחת מאיתנו נאמר כי ההצטרפות למועדון הלקוחות כרוכה בתשלום חד פעמי בסך 80 ש"ח וכי ההצטרפות אינה מוגבלת בזמן.
בחודש נובמבר 2010 התברר לי לתדהמתי כי מועדון הלקוחות מוגבל לשנה בלבד וכי חידושו כרוך בתשלום שנתי בסך 50 ש"ח. חישוב פשוט מעלה כי מכיוון שצבירת הנקודות היא 10% מהקניה, למעשה עלינו לקנות ב-500 ש"ח על מנת להחזיר את ההשקעה בחידוש הכרטיס ומעל ל-500 ש"ח על מנת לקבל הטבות בנקודות...
הדבר אינו יעלה על הדעת לאור דברי המוכרים בחנות כי ההצטרפות אינה מוגבלת בזמן וכן לאור העובדה כי בכרטיס ההצטרפות עליו חותמים בחנות על מנת להצטרף למועדון לא מופיעה העובדה המהותית כי ההצטרפות למועדון מוגבלת לשנה בלבד וכרוכה בחידוש שנתי - בניגוד לחוק הגנת הצרכן.
יצוין כי פניתי לקסטרו ופנייתי הושבה ריקם.
מור

תשובת קסטרו:
מור שלום,
אנו מצטערים על אי ההבנה.
על פי תקנון החברה ההצטרפות לתוכנית, עליה חתמת בטופס ההצטרפות בחנות, כרוכה בתשלום דמי חבר שנתיים של 80 ₪.
החברות בתוכנית נרכשת לתקופה של 12 חודשים. עם תום החברות, יהיה רשאי החבר לחדש את חברותו
לתקופה נוספת של 12 חודשים, בעלות של 50 ₪.
הנך מוזמנת לקרוא את תקנון החברה המצוי באתרינו.
לפיכך, לא נוכל לחדש את החברות ללא תשלום.
כספי סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה