פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 08.12.10 הגעתי לסניף דיזינגוף סנטר בכדי לרכוש מעיל.
לא היה במידה שלי והמוכר (מנהל החנות או אחד הבכירים) עדכן אותי שהוא הזמין לי את המעיל מסניף אחר ותוך יומיים שלושה אקבל את המעיל והם יתקשרו כדי שאאסוף אותו מהחנות. באותו מעמד המוכר אמר לי שאני מחויבת לשלם את מלוא הסכום (200 ש"ח) כדי שהוא יוכל לבצע את ההזמנה.
שום עדכון או טלפון לא קיבלתי במהלך אותם ימים. בלתי אפשרי להשיג את שירות הלקוחות ובפרט את הסניף.
כעבור שבוע ניגשתי לחנות שוב לחנות ואותו מוכר אמר לי שהמעיל הגיע "פגום" וזאת הסיבה שהוא לא התקשר, נאמר לי מצידו שהוא הזמין לי מעיל חדש וביום שישי (היום) אוכל לגשת לאסוף את המעיל.
שוב, וחוזר חלילה- אף אחד לא התקשר והמעיל לא נמצא בסניף.
ארבעה מיילים לשירות לקוחות, שלוש הודעות בתא הקולי של שירות הלקוחות והגעה עצמאית פעמיים לחנות.
מדובר בשירות לקוי, בחוסר אכפתיות מובהקת כלפי לקוח ובזלזול בתפיסת הצרכן.
אודה לטיפולכם.
תודה רבה,
נועה
כספי, עלבון סוג הנזק :
קבלת הפריט המוזמן+פיצוי כספי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה