פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוחות והתנהגות לא נאותה . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ככר השעון ביפו כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על הטעית הציבור בחנות קסטרו בככר השעון ביפו וכן על ידי שירות הלקוחות,
בתאריך 19/1/11 חברתי ואני נכנסנו לחנות קסטרו המדוברת בשעות הצהריים במטרה לקנות מעיל, לאחר זמן מה מצאנו את המעיל אותו רצינו לקנות ועל סטנד המעילים הופיע מחיר של 299 ש"ח .
פנינו לקופה בשביל לקנותו, בבדיקת המחיר בקופה אמרה לנו מנהלת המשמרת כי מחיר המעיל הוא 369 ש"ח וכי על הסטנד רשום החל מ 299ש"ח.
בבדיקה שערכנו במקום התברר כי היא טועה ורשום בגדול ובבירור 299 ש"ח בלבד .
לאחר גירסה זאת שלה שינתה גירסתה ואמרה כי מה שקובע את מחיר המוצר הוא מה שקובע על התג מחיר של המעיל .
אמרנו לה בפרוש כי זה לא נכון כי המחיר הקובע הוא המחיר על הסטנד המוצרים מנהלת המשמרת התווכחה ואמרה שוב ושוב כי קובע מה שמופיע על תג הבגד .
ביקשנו את המספר של שירות הלקוחות ופנינו לצאת וראינו כי מנהלת המשמרת
מתחילה לעשות "פרצופים" של ממש ולהתנהג בצורה לא נאותה וילדותית .
כשראינו ש"אין" עם מי לדבר טילפנתי לשירות לקוחות באותו יום וחזרו אלי ב 20/1/11 ונאמר בפרוש שמנהלת המשמרת צודקת .
אומנם טעות, החוק להגנת הצרכת קובע כי "היתה אי התאמה בין המחיר המוצג על התוית, השלט או המצרך, ובין המחיר בקופת העסק, ישלם הצרכן את המחיר הנמוך מביניהם ".
חבל שהחנות מטעה את הלקוחות וששירות הלקוחות גם מטעה בצורה חמורה את הלקוחות ושאין עם מי לדבר !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הלקוח כנדרש . פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה