פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת המצליח ללקוחות ויחס משפיל של מנהלת סניף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
one כתובת:
ביג - one באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
16.02.11
לכבוד
שירות לקוחות קסטרו

הנדון: שירות ברשת קסטרו מן - באר שבע

שלום רב,

אני רוצה לשתף אתכם באירוע מביך שקרה לי מול סניף קסטרו אשר בבאר שבע.

בתאריך 10.02.11, חברתי רכשה עבורי סוודר (ח-ן מס' 597588) במחיר של 99.90 ₪.

ביום 15.02.11,הלכתי להחליף את הסוודר וכשהקופאית, הגברת עדן, הקלידה את הבר-קוד במחשב היה כתוב כי המחיר הוא 99.90 ₪ ואילו היא התעקשה שחברתי שילמה 79.90 ₪ ולא כפי שהמחשב כתב. היות והיה ברשותי רק שובר החלפה ללא מחיר, נאלצתי להחליפו בסוודר אחר בשווי 99.90 ₪ ואף להוסיף לבקשת הגב' עדן עוד 20 ₪ נוספים.

בבירור עם חברתי, נודע לי ממנה כי רכשה את הסוודר ב- 99.90 ₪ ולא ב- 79.90 ₪ כפי שטענה הגב' עדן מסניף קסטרו באר שבע. לאחר שחברתי הראתה לי את הקבלה, כעסתי נורא שהרי הגב' עדן התווכחה איתי כי חברתי שילמה 79.90 ₪ על הסוודר במקום 99.90 ₪ (מה ששלמה בפועל למעשה).

חזרתי לסניף באר שבע לגב' עדן והצגתי בפנייה את הקבלה של חברתי וביקשתי לקבל החזר כספי ליתרה שנלקחה ממני בטעות.
אני רוצה לציין, שהגב' עדן הייתה מאוד לא נעימה, היא צעקה ודיברה בצורה שהיא מאוד לא מכבדת ובטח לא רשת שנחשבת לרשת כה גדולה ואיכותית, היא נתנה לי תחושה כאילו גנבתי לה מהקופה וכאילו אני הייתי הלא בסדר כשלמעשה החלפתי מתנה שקיבלתי. ולצערי, אני זה אשר נעקצתי ע"י מוכרת או מנהלת החנות ומרגיש מרומה במידה רבה, האם אני אמור לקבל יחס כה משפיל ממנהלת סניף שהוא כה מוכר בארץ?!.

ההתנהגות של הגברת עדן פגעה מאוד בי כלקוח ותיק וגרמה לי לחשוב שזה מניפולציות שהיא נוקטת בהן כדי להפעיל את "שיטת המצליח" על הלקוח. ואני תוהה האם זה משהו שהוא נעשה באופן סדרתי ע"י הגברת עדן או על ידי הרשת כולה לכל שאר הלקוחות?

אני מבקש, בכל לשון של בקשה, לטפל בהתנהגותה המחפירה, המשפילה והלא עניינית ואף המבישה של הגברת עדן. התנהגותה גרמה לי לחשוב האם כדאי שאבצע את רכישתי הבאה ברשת אחרת ולא ברשת בה הייתי נוהג לעשות את הקניות שלי עד כה (רשת קסטרו). חבל שכך מתנהגת מוכרת/מנהלת שאמורה לייצג את הרשת על הטוב ביותר.

אצפה לתגובתכם בעניין בהקדם.

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה