פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם ומקצועי מצד עובדת בחנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 14/2/11 בשעה 22:00, נכנסתי לחנות הרשת שממוקמת בקניון מלחה ירושלים.
הסתובבתי בחנות וחיפשתי מתנה לאישתי.
נעזרתי בעובדת נחמדה שאיני יודע את שמה, אשר ליוותה אותי לאורך כל שהותי בחנות ובחירת הפריטים אותם רכשתי.
לאחר שבחרתי מס' פריטים העובדת אשר ליוותה אותי עזבה אותי לכמה רגעים, ובזמן זה לקחתי פריט נוסף אותו רציתי לרכוש אך כיוון שאיני מבין כל כך במידות חיכיתי לעובדת הנחמדה שתשוב אליי בכדי שתעזור לי.
בעוד היותי מחזיק את החולצה פנתה אליי עובדת נוספת לקחה מידי את החולצה והחלה לקפל אותה!!
שאלתי אותה מדוע עשתה זאת? והיא ענתה בחוצפה "אנחנו סוגרים".
יש לציין שהשעה הייתה באותה תקרית 22:08 בעוד החנות נסגרת בשעה 22:30.
באותו הרגע הגיע העובדת הנחמדה וסיפרתי לה את שארע. היא לא ענתה והייתה המומה.
פניתי לקופה וביקשתי לשלם בעבור הפריטים שכבר בחרתי ושיתפתי את הקופאית שטענה שהיא מנהלת החנות במקרה.
המנהלת שאלה אותי מי העובדת, הצבעתי לעברה
והמנהלת הבטיחה שתטפל בעניין.
השאלה האם מישהו טיפל בעניין בכלל??
מספר חשבונית הקנייה הינה 132748 .
מוכר:היבא קופאי: ויויאן
עלבון סוג הנזק :
פיצויי הולם! פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה