פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ועוגמת נפש מצד מנהלת סניף קסטרו בקניון השרון בנתניהb נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: מכתב תלונה
שלום רב, וברצוני להביא לידיעתכם והתייחסותכם את פרטי תלונתי זו לפני המשך הליכים בגינה :
1. בתאריך 14/02/2011 רכשתי עם בן זוגי שובר קנייה לרשת קסטרו (מספר 1621231045859) מאתר האינטרנט לרכישות קבוצתיות"Baligam" , שובר הקנייה היה בעל ערך של 100 ₪ והוצע לרכישה באותו היום .
2. פרטי מקרה 1 : במוצאי שבת האחרון בתאריך 19/02/2011, נכנסתי עם בן זוגי לסניף "קסטרו" בקניון השרון בנתניה. לאחר סיור בחנות בחיפוש אחר מתנה ליום הולדתה של אימי מצאנו חולצה שעלותה 99.90 ₪. כאשר הגענו לקופה קיבלה אותנו מוכרת בשם שרון אשר הזדהתה לאחר מכן כמנהלת הסניף ומסרה לנו כי איננו יכולים לרכוש את החולצה באמצעות השובר מכיוון והסכום אינו עולה על 100 ₪ וכי חסרים 10 אגורות לכן עלינו למצוא פריט נוסף לרכישה, אחרת לא נוכל להשתמש בשובר. ביקשתי ממנהלת החנות שתציג בבקשה בפניי היכן נכתב כי אלו תנאי הרכישה והיא מסרה כי זו החלטת הרשת וכי לא נוכל לשנותה.
מכיוון והתבקשנו למצוא פריט נוסף השארנו את החולצה אצל מנהלת הסניף וניגשנו לחפש. לאחר כחמש דקות לערך שבנו אל הקופה ואל מנהלת הסניף על מנת להוסיף פריט זה לקניית החולצה וזו מסרה לנו כי כרגע מכרה את החולצה שהשארנו בקופה ללקוח אחר וכי הייתה זו המידה האחרונה בדגם זה.
נותרנו המומים מתשובתה של מנהלת הסניף האם יתכן כי "המנהלת" תשלח אותי לחפש פריט נוסף ובינתיים תמכור את הפריט שלשמו הגעתי?, מכיוון ויום הולדתה של אימי חל כיומיים לאחר מכן ועקב לחץ הזמן לא נותרה לנו כל ברירה אלא לחפש שוב פריט חדש. לאחר דקות ארוכות של חיפושים מצאנו פריט אותו רכשנו בעלות של 159.90 ₪ עם שובר הקנייה בתוספת כסף מזומן על הפרש הסכום.
3. פרטי מקרה 2 : ביום שני 21/02/2011 שבתי יחד עם אימי על מנת להחליף את החולצה שבחרנו עבורה במקרה הראשון למידה גדולה יותר. שם נמסר לי על ידי אותה מנהלת סניף בשם שרון כי אין במלאי את המידה לה אימי זקוקה.
כמו כן, מסיבה לא ברורה החליטה מנהלת הסניף לשתף את אימי כי רכשתי את החולצה באמצעות שובר הנחה ואף ניסתה להדגיש את הנושא מספר פעמים וזאת על מנת להלבין את פניי בנוכחות אימי ובנוכחות לקוחות נוספים אשר שמעו את שיחתנו באותה העת.
4. טענותיי : א. בתאריך 14/02/2011 הטעתה רשת קסטרו את הציבור בהצגת רכישת השובר המדובר ללא הצגת התנאי המגביל אותו הציגה בדיעבד מנהלת החנות, קניית השובר התבצעה על ידי כתוצאה מהטעייה והסתרת מידע אשר היה נתון בידיכם באותה העת.
5. "השירות" שקיבלתי במקרה הראשון היה לא ראוי ומבייש כל חנות ובייחוד רשת גדולה כמו קסטרו, לקוח אשר צריך להתחרות על פריט לאחר בחירתו, יכול לבחור בקנייה בשוק ולא להרחיק עד חנות קסטרו הסמוכה.
6. רשת קסטרו אשר מתהדרת בחזות מרשימה ובפרסום רחב היקף, צריכה להתמקד בראשית הדרך בשירות הלקוחות בפועל ולא בחזות הדוגמנים, במקרה זה, שרון מנהלת החנות, אשר אמורה להיות מוקד פתרון בעיות ודוגמא אישית לעובדים, הקרינה רק ברבריות, חוסר כבוד וזלזול בוטה.
7. המקרה השני בו שרון מנהלת החנות, שמה אותי ללעג מול אימי ושאר הלקוחות גרם לי להרס יום חשוב, עלבון קשה, עוגמת נפש עמוקה ובושה שאין כדוגמתה ועדיין מילים אלו רחוקות מלתאר את חוסר האונים בסיטואציה זו.
8. אני רואה את רשת קסטרו כאחראית היחידה לעוגמת הנפש והנזק שנגרמו לי, היות והיא אשר פרסמה את תנאי המבצע והן אחראית על התנהגות עובדיה ומנהליה בראשם.
9. מכתב זה מופנה אליכם ולאתרי הצרכנות השונים וממתין לתגובה לפני נקיטת צעדים נוספים.

בתודה מראש,
שני.

תנאי השובר - האותיות הקטנות: השובר תקף החל מיום שני 14/2/2011 ועד 28/2/2011.
ניתן לקנות עד שובר אחד לאדם.
ניתן לממש רק שובר אחד בקנייה.
תקף לכל סניפי רשת קסטרו וקסטרו מן לא כולל האאוטלט.
יש להציג את השובר בזמן הקנייה.
השוברים לא ניתנים להמרה לכסף


































































































עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה