פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזוויע נושא התלונה:
רויטמן  אלנה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
זבוטינסקי כתובת:
מתחם סטר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/2/2011 מסרתי סריג לבדיקה שנשלח לשרות לקוחות עם שובר מספר 03368
את הסריג רכשתי מספר ימים לפני כן, לאחר שלבשתי אותו נוכחתי לדעת כי הוא מותיר סיבים על הבגדים ועל הגוף.
עד היום, ה-13/03/11 לא יצרו עימי קשר לגבי הפריט (נאמר לי שהטיפול הוא כ 10 ימים) וכשמצאתי לנכון ליצור קשר עם החנות נתקלתי בשרות מזוויע, בבוקר אותו יום ניפנפו אותי ואמרו לי להתקשר מאוחר יותר וסירבו לקחת ממני פרטים על מנת לבדוק את הסטטוס. בערב כשיצרתי קשר נענתי שמטפלים בלקוחות ולקחו את פרטי אך לא יצרו קשר, וכשיצרתי קשר שוב נאמר לי "מה לעשות אנחנו מטפלים בלקוחות ", המשך השיחה היה פשוט מעורר כעס כאשר הטון של המוכרת היה אירוני וחסר כבוד שליוה בתשובות כגון " מה את רוצה " "אם הייתי יודעת הייתי אומרת לך" "תחכי עוד", אלה אינן תשובות אותם מספקים ללקוחה וזוהי אינה התנהגות ראויה לעובד שרות, אני בדיוק כמו הלקוחות בחנות ראויה לשרות.
החוכמה היא לא רק לדעת למכור אלא גם לתת ללקוח את השרות הראוי בעת בעיה על מנת שימשיך לרכוש, אני מאוד מאוכזבת מהשרות והטיפול, וכמובן שאיני מוצאת לנכון לרכוש פריטים ברשת שזו התנהלותה בעת בעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לקבל זיכוי בהקדם פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה