פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של מנהלת חנות בקניון העמקים בעפולה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות הנ"ל וביקשתי להחליף פריט, מנהלת החנות אמרה לי שאיננה יכולה להחליף לי את הפריט היות ועבר זמן רב, חשוב לי לציין שהפריט מקולקציה חדשה.
ציינתי בפניה שהייתי בחנות אחרת וכן הסכימו להחליף לי וביקשתי ממנה לבדוק היות והיא יודעת שאני לקוחה טובה, ואולי כן ילכו לקראתי, ומנהלת החנות בשום פנים ואופן לא נאותה לעזור לי בשום צורה, וממש התחננתי בפניה לבדוק ואמרתי לה שבאתי לחנות שלהם מכיוון שאני אוהבת להיכנס לשם, וכלום לא עזר. וברצוני לציין שלמען הגילוי הנאות יצאתי מהחנות מאוד נסערת מהיחס הלא ראוי והמכוער שזכיתי לי ופלטתי בכעס מילה שאיננה במקום ועל כך אני מתנצלת, אבל אינני יכולה לעבור לסדר היום על היחס שקיבלתי ממנהלת אותה חנות. האם זה היחס שזוכה לקוח שבא להחליף האם היחס לא צריך להיות שווה ערך כמו שבאים לקנות פריט חדש. פניתי לשרות לקוחות וגם משם לא קיבלתי מענה!!!!!
עלבון סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה