פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאזב ומבייש נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דביום שבת רכשתי בגדים בסניף אשדוד, לאחר שחזרתי הביתה גילתי שהקופאית טעתה וחייבה אותי על אותה החולצה פעמיים! התקשרתי באותו הרגע לחנות והיא אמרה שאני יכולה לפנות לסניף שבאשקלון בערב ולומר להם שג'שני אשרה זאת.
בערב לאחר שחיכיתי בתורבסניף אשקלון- נמסר לי שאני אצטרך לפנות לאשדוד כי להם אין דרך לאמת את "הסיפור". לאחר שהסברתי לה שדברתי עימם ושתנסה להתקשר- טענה שהם לא עונים, אני ניסיתי להתקשר והגשתי לה את הטלפון כאשר סניף אשדוד על הקו, לא רצתה לקחת את הטלפון ואמרה שאני פשוט אצטרך לנסוע לאשדוד.
נאלצתי בבושת פנים להמתין למנהלת הסניף אשר ביקשה שזה יהיה קצר- רק לאחר שהרמתי את הקול בחוסר אונים הסכימה לטפל בעניין וטענה שזאת טעות של סניף אחר ושאני מצפה שהם יטפלו בה!
אני לקוחה טובה של קסטרו- חבל שהם לא יודעים להעריך את הלקוחות שלהם או למדוד לקוחות נוטשים!
לא ידעתי שברשת קסטרו כל סניף הינו יחדת רווח בפני עצמה!! ואין שירות של רשת (במיוחד כאשר הם מבצעים עבירה- אומנם בטעות אבל אין להם אינטרס לעזור!!).
פניתי לשירות לקוחות בטלפון ביום א'- היום חזרה אליי הנציגה "השירותית" אשר אמרה שאם נעתה טעות אני צריכה לפנות לסניף שביצע את הטעות- ושזה מופיע בתקנון "הלא רשום" שלהם ונתקה לי את הטלפון.
אני פשוט מתביישת להיות לקוחה של חברה שאינה מעריכה את לקוחותיה ואינה מנסה לשמר אותם- העיקר שולחים הודעות על מבצעים ...לפעמים הדרך ללקוח היא בשירות פשוט.
חבל שאתם נראים
עוגמת נפש סוג הנזק :
סדנאות שירות למוכרות- והטמעת איכות השירות פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה