פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות של מוכרת בסניף קניון רוטשילד ראשון לציון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד ראשון לציון. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה לאחר שקיבלתי שובר של 50 ש"ח מתנה. ראיתי 2 לקים שמצאו חן בעיני בקופה, ושניהם ביחד עלו 60 ש"ח. פניתי לאחת המוכרות בחנות ושאלתי אותה האם ניתן לרכוש לקים בשובר זה. המוכרת הסתכלה על השובר וענתה שכן. מרוצה, חיכיתי בתור הארוך עד שהגיע תורי. הבאתי למוכרת את השובר ואת המוצרים שבחרתי. מיד אמרה "לא". אמרתי למוכרת שאחת העובדות אמרה לי כרגע שניתן לרכוש את המוצר. מיד ענתה "עדיין התשובה היא לא". והוסיפה:" הרכישה צריכה להיות מעל 50 ש"ח." אמרתי לה שהרכישה יוצאת 60 ש"ח, וזה מעל 50 ש"ח. ישר ענתה המוכרת:" זה צריך להיות פריט אחד מעל 50 ש"ח." שאלתי אותה- איפה זה כתוב? ישר הצביעה מבלי להסתכל על הספח. אמרתי לה ששום דבר כזה לא כתוב שם. מיד הפכה המוכרת את הספח והצביעה על הצד השני, שוב מבלי להסתכל. אמרתי לה שלא מופיע שום דבר כזה כמו שציינה. ענתה לי המוכרת :" מאמי. זאת התשובה שלי אלייך. אם את רוצה את יכולה לקנות פריט אחד, כמו זה" וזרקה על השולחן מוצר אקראי באגרסיביות ובחוסר סבלנות. הסתובבתי והלכתי. פשוט גועל נפש. אפילו אם זאת התשובה- יש דרך לעשות כל דבר. מעבר לכך שלא הייתה לה תשובה מקצועית או הוכחה שזה לא ניתן. אטימות. לא אחזור לקנות בחנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה