פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות, גילוי נאות, עוגמת נפש נושא התלונה:
יפרח הדר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
קסטרו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי הגר, בחוה"מ פסח רכשתי בסניף גבעתיים ביגוד בסך 2000 ש"ח.
כשהגעתי הביתה הופתעתי לגלות ש- 2 מהמוצרים שרכשתי פגומים או לא המוצר הנכון.
רכשתי 2 מכנסים במידה 36 וקיבלתי 38 ובנוסף אחד מהמכנסיםם היה רכב וקרוע.
התקשרתי לסניף ואמרו לי להגיע על מנת להחליף או לקבל זיכוי.
כשהגעתי לחנות בקניון איילון לא מצאתי בגד אחר חלופי. ביקשתי מהמוכרת בשם סוזי לבדוק את הקבלות ולמסור לי זיכוי כמו שהובטח לי וכמו שצריך להיות - יש לציין שלא עבר אפילו שבוע ממועד הקניה. סוזי דיברה אליי בנוכחות אנשים בזלזול, בחוסר התחשבות, בקול מורם, בחוסר מקצועיות. וחזרה על דבריה בלי להקשיב אפילו לשאלתי. ומילתה טופס בדיקה וכמובן שלא מסרה לי זיכוי. אינני מוכנה ליחס כזה . מבחינתי אותה מוכרת שמסרה לי את המידע אמורה לייצג את חברתכם בראש מורם ובמקצועיות והכי חשוב שירותיות. אינני מצליחה לתפוס מענה אנושי בחברתכם השארתי מספר הודעות ולא חזרו אליי. לפי ידיעתי ישנו חוק וצריך ליישמו- אבקש את כספי בחזרה בגין מוצרים אלו. ויחס הולם ובנוס התנצלות על עוגמת הנפש שנאלצתי לעבור מול אנשים רבים בחנות.
אני שוחחתי עם המוכרת בנימה שקטה, בהסבר ברור מה בקשתי ובכל אופן נתקלתי ביחס זה.
אבקש טיפול דחוף בפנייתי לא יתכן שלקוח שרוכש מוצרים בחברתכם בסכומים אלה יזכה לעלבון כזה.

בברכה,
הגר
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש את כספי בגין זוג מכנסיים אלה ע"ס 360 ש"ח פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה