פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר שגוי שסופק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אורט ישראל 31 בת ים כתובת:
הנהלה וסניף קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שישי (30.4.2011) הגעתי עם אשתי לסניף קניון איילון של קסטרו על מנת לרכוש מכנסיים עבורה.
לאחר התייעצות עם המוכרת הנחמדה (אין לי את שמה) אשתי נגשה למדוד זוג מכנסיים שחורות . מידה 34 הייתה לרוחה אך במכנס אשר מדדה היה חסר כפתור.
אשתי בקשה מכנס זהה אך תקין, ולאחר בדיקה נאמר לה כי אין במלאי את המכנס המבוקש.
היא התפשרה והסכימה כי יובא לה מכנס זהה אך בצבע אפור.
המכנס הובא ישירות לקופה (מכיוון והיא כרגע מדדה את אותו הדגם).
אתמול(2.5.2011),בפעם הראשונה והיחידה, אשתי לבשה את המכנס בבוקר ויצאה לעבודה, כבר בדרכה לעבודה היא שמה לב כי המכנס גדול עליה מעט, ולאחר בדיקה הבינה כי היא לובשת מכנס במידה 36.
מכיוון וכבר הייתה בדרכה לעבודה לא התאפשר לה להחליף את המכנס עד סוף יום העבודה.
חשוב לי לציין כי אשתי אינה עובדת בעבודת כפיים ולא בעבודת שטח, אלא מנהלת מוקד טלפוני.
היום, הגעתי לסניף איילון על מנת להחליף את המכנס למידה הנכונה.
נתקלתי בסירוב תקיף בטענה שהמכנס נלבש, ועל כן אין באפשרותם לקבל את המכנס בחזרה.טענתי כי הטעות היא של חברת קסטרו לא זכתה לתגובה.
דברים אלו נאמרו לי על ידי סגנית מנהלת הסניף (אין לי את שמה).
נאמר לי כי יש ברשותי 3 אפשרויות (ושלושה אפשרויות בלבד)
עליי לפנות לשירות הלקוחות בטלפון - להפתעתי הרבה גיליתי שיש באפשרותי רק להשאיר הודעה, וכי יחזרו אליי לאחר עד 4 ימי עסקים.
לפנות לשירות הלקוחות דרך האתר ולקוות לתשובה באותה מתכונת כמו באפשרות הקודמת.
יש באפשרותי לשלוח את המכנס לבדיקה דרך החנות - ולהמתין עד שבועיים.
חשוב לי לציין כי ביצעתי את שלושת האפשרויות המוצעות.

איני חושב כלל שעבור פריט שנרכש שלושה ימים לפני הגעתי לחנות, יהיה עליי לחכות שבועיים רק כדי לקבל תשובה האם טענתי מוצדקת או לא.
אין ברצוני למשוך את ההתעסקות בנושא הזה כל כך הרבה זמן.
איננו מעוניינים בהחזרת המוצר תמורת זיכוי או החזר כספי. בקשתנו פשוטה בהרבה:
אנו מבקשים כי הטעות אשר בוצעה ע"י עובדי סניף קניון איילון תתוקן וכי המכנס יוחלף למידה הנכונה.
עצם העובדה שמדובר במכנס שעלה 200 שקלים אינה רלוונטית ומבחינתי היא שקולה לפריט אשר עלה פי מאה.
אני מרגיש כי עצם ההתעסקות במה שהפך להיות פרשה במקום מקרה גורם לי ולאשתי לעגמת הנפש רבה ומיותרת.

כאשר ניסיתי לפנות ישירות לחברת קסטרו דיברתי עם "יולי" - עוזרת אישית למנכ"ל,אשר דאגה כי יחזרו אליי ממוקד שירות הלקוחות. לאחר זמן מאוד קצר חזרה אליי נציגה בשם לילך אשר חזרה ודקלמה בפניי כי אין לה איך לעזור לי. עליי לחכות שבועיים לתוצאות הבדיקה שלהם. כאשר ניסיתי לשאול מה הם מנסים למצוא או לבדוק במכנס נעניתי בדקלום מוזר שחזר על מה שנאמר לי לפני כן - עליי לחכות עד שבועיים.
לאחר שיחתי עם "לילך" משירות הלקוחות דיברתי שוב עם עוזרתו האישית של המנכ"ל אך הפעם נאמר לי שאין באפשרותה לעזור לי בדרך נוספת מכיוון ומדובר ב"נהלי החברה".
לאחר הסברים חוזרים ונשנים, סיכמנו שאכתוב לה בדואר אלקטרוני את טענותיי והיא תנסה להעביר אותם למקור בעל הסמכות לעזור לי לפתור את המקרה.

דבר נוסף, גם סגנית מנהלת סניף קניון איילון וגם לילך משירות הלקוחות טענו בפניי שזוהי אחריותי ואחריות אשתי לבדוק את המידה שקיבלנו ועל כן הם לא מבינים מדוע איני מקבל את עמדתם.
אני מסכים, ישנה מידת אחריות אשר נופלת עלינו. היה עלינו לבדוק את המידה, אך חשוב לי להבהיר כי אני סבור שמידת האחריות אשר נופלת עלינו במקרה זה היא פחותה עשרות דרגות מאשר מידת האחריות של העסק לספק את המוצר הנכון ועל כן, גם אם להסתמך על טענה זו בלבד, מן הראוי שללא ויכוח יוחלף המכנס.

מספר שובר השרות (שליחת הפריט לשרות הלקוחות) - 06616
קוד פריט - 30609190
מספר חשבונית - 213884


בתודה מראש על עזרתכם הרבה,
נעם הורוביץ - 0546666068.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר למוצר הנכון פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה