אי קבלת שרות משרות הלקוחות של רשת קסטרו |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שני האחרון , ביצעתי רכישה בסניך בביג פולג בנתניה .
רכשתי מכנס. בנוסף , ביקשתי לרכוש 4 חולצות .
את החולצות ביקשתי לשלם בזיכויים אשר נמצאים ברשותי (בשווי של כ 300 ש"ח) .
המוכרת הקלידה את הפריטים ולא הצליחה לסיים את המכירה . לאחר עיכוב של כ 15 דקות בקופה וחוסר זמן מצידי , ביקשתי ממנה לבטל את הקנייה מכיוון שהיא לא מצליחה לבצע אותה בקופה ולהחזיר לךי את הזיכויים .
יום למחרת הלכתי לסניף בקניון השרון על מנת לרכוש את החולצות . כשהגשתי את הזיכויים נאמר לי כי הם מומשו כבר ..... חשתי עודמת נפש . לא קיבלתי מוצרים והזיכויים בוטלו .
הסברתי את הנושא והבטיחו לי שיטפלו בזה מול הרשת . במקביל , קיבלתי את מספר הטלפון של שרות הלקוחות .
החל מיום שלישי , אני מנסה ללא הצלחה להשיג את שרות הלקוחות של הרשת . ישנו מענה קולי שאומר שהם נותנים שרות עד 6 ויש להשאיר הודעה . 4 הודעות במענה הקולי + 3 הודעות באמצעות מזכירות ההנהלה ולא קיבלתי התייחסות ! אני מבקשת לקבל בחזרה את ה 300 ש"ח שלי !!!! אני לקוחה קבועה ברשת ומוציאה שם אלפי שקלים בשנה !!!!
|
+ עלבון ו |
סוג הנזק : |
ראשית - יצירת קשר של החברה עימי ! , החזרת הכסף לרשותי ופיצוי על עוגמת הנפש והבושה שחשתי שלא הצלחתי לרכוש מוצרים הכל בגלל הזמן שלקח לסניף הראשון לסגור חשבון ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|