פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קריית ביאליק כתובת:
קסטרו קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-5.5 נכנסתי לחנות קסטרו קריון, בקריית ביאליק, מדדתי סנדלים במידה 39, וזו לא הייתה מידה מתאימה עבורי. כאשר המוכרת בחנות אמרה לי שאין מידה 40 ואם אני רוצה אפשר להזמין לי בתשלום, אמרתי לה שאני לא רוצה לשלם כי אני לא יודעת אם המידה תתאים לי, היא חייכה ואמרה שממש לא תהיה בעיה לבטל את העסקת אשראי. שילמתי באשראי ובתו הזהב שהיה לי. שבוע לאחר מכן בתאריך ה-12.5 התקשרו להודיע לי שהסנדלים הגיעו לחנות. עוד באותו היום הגעתי ומדדתי את הסנדלים שלא התאימו לי לכף רגל ואמרתי זאת לאותה המוכרת. היא טענה שהיא לא יכולה לבטל לי את העיסקת אשראי בטענה ששילמתי גם בויזה וגם בתו הזהב ואי אפשר לבטל דבר כזה. דרשתי לדבר עם מנהלת החנות והיא אמרה שהיא מנהלת החנות. שאלתי מה אני יכולה לעשות כי אני לא רוצה זיכוי לקסטרו של 260 שקלים. היא לא הצטערה, ואמרה בזלזול שאין מה לעשות ושאני אתקשר לשירות לקוחות. התקשרתי וחזרו אליי רק 4 ימים לאחר מכן, הסברתי את העניין לפקידה והיא אמרה שאחרי 48 שעות אי אפשר לבטל עסקת אשראי. הסברתי לה שדיברתי עם מנהלת החנות והיא עצמה הבטיחה לי שתבטל את עסקת האשראי במידה והסנדלים לא יתאימו לי. הפקידה אמרה שאין מה לעשות ושאני אדבר שוב עם המנהלת שבעצם שלחה אותי לשירות לקוחות. היחס היה נורא לא מבין ומזלזל, כשביקשתי לדבר עם סמכות גבוהה יותר היא אמרה שאין סמכות גבוהה יותר מעליה. סך הכל גם המנהלת וגם הפקידה משירות הלקוחות ניסו רק "להוריד" אותי מהן. הן לא עזרו לי ולא היה להם אכפת יותר מידי. אני לא מוכנה לוותר על ביטול העסקה, הסנדלים בשווי 260 שקלים, ולמיטב ידעתי אפשר לבטל עסקת אשראי או לזכות את האשראי בכל רגע.
אשמח אם תעזרו לי לטפל בנושא.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקת אשראי וזיכוי של תו הזהב פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה