פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה של מנהל החנות נושא התלונה:
גלמן ויקי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
אז שלום,
חבר שלי קנה לי שמלה ליום הולדת מחנות קסטרו בנמל תל אביב, לפני כ3 שבועות ויומיים, מאחר ולא היה להם את מידה 40 שזו המידה שלי עוד במלאי ונשארה רק אחת שאל את המוכר מספר פעמים אם אפשר להחליף את זה גם אחרי 3 וחצי שובועת למרות שזה אחרי 14 יום כי אין מה לעשות וזאת האחרונה מידה 40 וזה גם קולקציה מוגבלת והמוכר כל פעם אמר שאין עם זה שום בעיה.. אתמול היה לי יום הולדת (ב8.6 ) והחבר שלי הביא לי את השמלה, השמלה לא הייתה הטעם שלי ולכן רציתי ללכת לקסטרו בדיזינגוף סנטר לקבלת זיכוי.
ברור לי היה שאת הכסף אני (או חבר שלי שקנה את השמלה) כבר לא נראה מהעסקה ולכן ישר הלכתי על האופציה של זיכוי .
המוכר, צעק עלי \ העליב אותי \ גרם לי לבכות בחנות ואמר בעצבים שאין מה לעשות שאחרי 14 ימים אי אפשר לתת זיכוי והחריך אותי אם אני רוצה לקנות בגדים בכל הסכום כי גם הקופה לא תיתן לו להוציא זיכוי אם הוא ירצה, אבל הוא היה כל כך עצבני !!! ששאלתי אותו את השם שלו הוא לא רצה לתת לי אותו הוא אמר שהוא מנהל החנות ! ושהוא לא חייב לתת לי כלום וגם אם אני יחכה כל היום בחנות זה לא יזיז לו, והוא ממש בכח הכריך אותי לקחת בגדים בסכום המלא מהחנות, וכל זאת שאני בוכה מהיחס הממש ממש מספיל של אותו עובד, כמובן שהתקשרתי לחבר שלי מיד לספר לו על זה ושחבר שלי רצה לנסות לדבר עם המוכר לראות מה קורה המוכר לא רצה לדבר עם אף אחד, סתם המשיך להתנהג בהתנהגות עצבנית... החבר שלי אמר לי לקחת את השמלה ולצאת. יצאתי מהחנות בבכי כל הדרך הביתה, רק בגלל המוכר הזה בקסטרו דיזינגוף סנטר בשעה 7 בערב היום (9.6.11) איך שבאתי הביתה החבר שלי לקח את השמלה לחנות קסטרו בנמל תל אביב (איפה שהוא קנה) שם לקחו אותה ונתנו לו זיכוי תוך שנייה בלי לשאול שאלות, כי פשוט זיהו אותו מהקנייה.
ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות כל היום !!! במשך 3 שעות ניסיתי כל הזמן לתפוס אותם, הם כמובן לא עונים, ואין להם פקס או מייל שאפשר להשאיר להם הודעה !
ההתנהגות של המוכר הזה שגרם לי לבכות והתנהג בעצבים כאילה לא תעלה על הדעת פשוט הוא היה כל כך רע ...
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה