פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 תלונות על הסניף הנ"ל. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
קניון סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת שעברה נכנסי לסניף קסטרו שמצוין לעיל וחיפשתי תכשיטים לברית של האחיין שלי. בעזרתה האדיבה של המוכרת מצאתי טבעת יפיפיה וצמיד תואם ב 80 ש"ח סה"כ והמוכרת הציעה לי ז'קט ג'ינס ורכשתי גם אותו, הקניה הגיעה לסך של 258.8 ש"ח. מסרתי למוכר 300 ש"ח במזומן אך הוא אמר לי שאין לו עודף ואם אני רוצה הוא יחזיר לי את העודף 41 בשקלים, הסברתי לי שאני לא קופת צדקה ושילך לפרוט את השטר שהבאתי לו, הוא הסביר לי שאינו יכול לעזוב את הקופה לבד למרות שהיו למעלה מ 5 מוכרים באותה העת בחנות! הסברתי לו שאם אינו יכול למסור לי עודף אני יבטל את הקניה שכן אני לא אשמה שאין לו עודף, אז הוא התחיל לצעוק עלי שמי אני שיאיים עליו ושאני לא עושה לו טובה ליד כל הלקוחות!!!
המנהלת ששמעה את הצעקות והבינה במה מדובר הוציאה מהתיק שלה 2 שטרות של 20 ש"ח ומסרה לי וכששאלתי אותה מה עם ה 1.20 המוכר אמר לי תגידי תודה שקיבלת את ה 40 ש"ח! מיתר לציין שזה יחס משפיל ומזעזע אבל כל כך התלהבתי מהתכשיטים שברגע שיצאתי מהחנות שכחתי את היחס המעליב! אך למחרת באירוע כשרקדתי השתחרר בורג מהצמיד על רחבת הריקודים והחלקתי עליו וכשהגעתי הביתה הטבעת הזהובה נהייתה שחורה והשאירה לי סימן כחול ביד. הייתי בשוק שכן לקסטרו יש כזה מוניטין גם בשירות וגם במוצרים המיוחדים שלו. ממש התאכזבתי ונפגעתי גם מהיחס המעליב וגם מהתכשיטים שלא שרדו ערב אחד.
וגם עוגמת נפש!!! סוג הנזק :
אני מאמינה שקסטרו ידעו לפצות אותי בהתאם שכן אני לא פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה