פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אפשרות החלפה וחוסר תגובה מצד שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון ירושלים-מלחה כתובת:
קסטרו מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 11\04\16 רכשתי מכנסיים וחולצה בסניף קסטרו במלחה ירושלים.בחרתי כהרגלי מכנסיים שאינם צמודים.לא נעזרתי ביעוץ ממוכרת כיוון שהיה עומס בחנות כך שלא יכולתי לדעת שלמכנסיים מסוג זה יש נטייה להתרחב.בערב חג הפסח לבשתי את המכנסיים וכעבור כשעתיים המכנסיים התרחבו בשתי מידות לערך..בתאריך:11\05\01 חזרתי לסניף וביקשתי להחליף את המכנסיים בגלל התרחבותם המוכרת הביאה מכנסיים מאותו דגם באותה מידה והשוותה בין שני הפריטים היא טענה כי אין שום התרחבות.הצעתי למדוד את המכנסיים כדיי שהיא תוכל לראות בעצמה והיא התעלמה.כמו כן הוסיפה ש"אם יחליטו בשירות לקוחות להחליף לך זה רק בגלל שירות טוב"(כמה "מכובד" לציין דבר מסוג זה באוזני הלקוח)כעבור שבוע(08/05) התקשרה הדס(מסניף מלחה)והודיעה לי שאין אפשרות החלפה!!!בלי שום הסבר !!!וביקשה שאגיע לקחת את המכנסיים שלי.החלטתי לפנות לשירות הלקוחות של החברה ולהביע את אי שביעות רצוני מהטיפול בפניה שלי.בתאריך 28/05/11 שלחתי מייל מפורט ומוסבר באתר החברה ולמחרת קיבלתי מהם תגובה:"פנייתך התקבלה ותועבר לשירות הלקוחות ונדאג לחזור אליך בהקדם האפשרי: כיוון שלא חזרו אליי פניתי שוב בתאריך:13/06/11 ציינתי שאני עדיין ממתינה לתגובה.בתאריך:03/07/11שוב פניתי במייל לחברה ושוב לא זכיתי לתגובה!!!
עד ליום זה(15/07/11) לא קיבלתי תשובה מהרשת והמכנסיים עדיין נמצאים בחנות.צר לי שחברה ככ גדולה כמו קסטרו בוחרת להתעלם מהפניות והתלונות של הלקוחות שלה זה מזלזל בי כלקוחה ובוודאי שלא מוסיף כבוד לחברה!!!אני בחרתי לרכוש ברשת הזו פרטי לבוש במטרה להנות מהמוצרים של החברה לבסוף לא נהניתי מהם ואני חשה עוגמת נפש מכל התהליך והטיפול.
ממתינה לטיפול הולם
עליזה דותן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכנסיים לאותו הדגם באותו הצבע במידה אחת פחות פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה