פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן בצורה ישירה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/09/2011 נכנסתי לחנות בקניון רמת גן על מנת לרכוש מספר חולצות מכופתרות , בסיום הקניה המוכרת הציעה לי לעשות כרטיס חבר מועדון ולקבל 20% הנחה על הקניה והסכמתי . כשהגעתי הביתה להפתעתי גיליתי שעל ההצטרפות חוייבתי ב 80 שקלים .אז איפה פה ההנחה ? האם זו עוד תוכנית על מנת לעקוץ לקוחות ?
בתור לקוח שיה מרוצה מאוד , שקנה במשך שנים מרשת קסטרו צר לי מאוד להביע את האכזה שלי מהנושא , יכול מאוד ליהיות שהרווחתם 80 שקלים אבל איבדתם לקוח . שיהיה לכם המון בהצלחה בתוכנית הרמייה הו.

כספי סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה