|
|
|
|
|
|
הטעיית הצרכן בצורה ישירה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/09/2011 נכנסתי לחנות בקניון רמת גן על מנת לרכוש מספר חולצות מכופתרות , בסיום הקניה המוכרת הציעה לי לעשות כרטיס חבר מועדון ולקבל 20% הנחה על הקניה והסכמתי . כשהגעתי הביתה להפתעתי גיליתי שעל ההצטרפות חוייבתי ב 80 שקלים .אז איפה פה ההנחה ? האם זו עוד תוכנית על מנת לעקוץ לקוחות ?
בתור לקוח שיה מרוצה מאוד , שקנה במשך שנים מרשת קסטרו צר לי מאוד להביע את האכזה שלי מהנושא , יכול מאוד ליהיות שהרווחתם 80 שקלים אבל איבדתם לקוח . שיהיה לכם המון בהצלחה בתוכנית הרמייה הו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|