פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.1.2006 הלכתי לסניף קסטרו שבקניון רחובות על מנת לקנות 2 מעילים.
מעיל אחד לקחתי, לגבי המעיל השני נמסר לי שקיים אחרון כזה ברשת, והם יזמינו לי אותו. שילמתי על שני המעילים כפי שנדרש ממני.
התשלום בוצע בצ'ק שנפדה זה מכבר.
נאמר לי שתוך כשבוע המעיל יגיע.
לאחר זמן מה שלחו לי SMS שאומר שהמעיל הגיע.
הלכתי שוב לסניף ושם קיבלתי את המעיל ומיד ראיתי שהוא מלוכלך.
הבנות ניסו להבריש אותו אך ציינתי בפניהן שאין אילו סיבים אלא כתמים.
בתגובה נאמר לי שישלחו אותו לשירות לקוחות של הרשת והם ידאגו לנקותו בניקוי יבש.
חשוב לי לציין, כי ביקשתי לרכוש מעיל חדש ונקי, ולא מעיל יד שניה שדורש טיפול.
ציינתי בפני הבנות כי אין ברצוני לקבל מעיל מרופט שאינו נראה כחדש ואני מסכימה לנסות את הטיפול שהוצע אך ורק בתנאי שהנ"ל יהיה לשביעות רצוני המלאה.
מאז ועד היום, לא שמעתי מהם, והנה חצי חורף עבר (כחודש מאז הרכישה).

מנהלת החנות לא נכחה במקום, חשוב לי לציין כי בעבר קיבלתי ממנה שירות יוצא מהכלל ואמינות מעל למצופה ולכן שמחתי לחזור ולרכוש שם שוב, מאכזב שמאז דברים לא התקדמו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי בחזרה, אני לא בטוחה שהמעיל שאקבל הוא באמת חדש פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה