פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק התפוררות של מעיל עור שנרכש בחנות חב' קסטרו נושא התלונה:
קארו יצחק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד,
לפני כ 5--4 שנים קניתי בחנות קסטרו מעיל עור קצר במאות שקלים (700-800 ש"ח).
לבשתי את המעיל מספר פעמים בכל חורף שעבר.
בחורף הנוכחי הוצאתי את המעיל מהאחסון בארון כדי ללבוש אותו.
לתדהמתי גיליתי שהעור בחלקים שונים מתקלף בקטעים גדולים ( כמו קילוף עור אחר שהיה בשמש בים ).
בתאריך 28.11.11 הלכתי לחנות קסטרו במודיעין והשאלה הראשונה ששאלתי אותו "אם אני קונה או שיש לך מעיל עור לכמה זמן הוא ישמש אותי " ? תשובת המוכר " מעיל עור ישמש אותך ויחזיק 10 שנים ויותר" !
מיד הוצאתי את המעיל מהשקית ואמרתי למוכר תיראה מה קרה למעיל עור שקניתי בקסטרו לפני 4-5 שנים בקסטרו .
המוכר היה אדיב ומילא "שובר שרות ללקוח" מס' 02122 לבדיקת המעיל בהנהלת
החברה .
לצערי הרב לאחר כ- שבוע קיבלתי בחזרה את המעיל הנ"ל ותשובה מוצמדת על "שובר שרות לקוחות" עם מדבקה שכתוב עליה " אחריות לעונה בלבד ". !
התקשרתי לשרות לקוחות כדי לקבל הסבר להחלטה שלהם והם ציינו שוב את אותו דבר והוסיפו שהמעיל הוא סקאי ולא עור .
נדהמתי שוב מהתשובה ומההסבר הנוסף שהמעיל הוא כביכול סקאי ולא מעור ואמרתי להם שאני רכשתי בפרוש מעיל עור כפי שנאמר לי בחנות בעת הקניה וכפי שהמעיל ניראה, ללא שום ספק שזה מעיל עור !
+ עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה