פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעיל תקול - ושירות לקוי בסניף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מעיל מחברת קאסטרו, מעיל דמוי עור בצבע חום.
מחיר המדף של המעיל הינו כ-370 שקלים.
לאחר כמה ימים בודדים נפרם תפר בתוך הבטנה של המעיל.
במקום שלא יכול להיות כתוצאה ממתיחה וכד' ליד הרוכסן,
לאחר שהגעתי לסניף חדרה בו רכשתי את המעיל נאמר לי שאין מה לעשות וזה המוצר,
ואין למנהל שום שיקול דעת וצריך לשלוח את המעיל אל המעבדה ושם רק יחליטו מה לעשות איתו.
לאחר פניה לשירות הלקוחות שהפנתה אותי שוב לסניף חדרה כדי שאולי המנהל יפעיל שיקול דעתו,
אני לא מבין מדוע שוב לגשת לסניף כדי שהמנהל האנטיפט שיושב שם יגיד לי שוב שזה לא מעניינו כמו בפעם הראשונה, ומדוע אני צריך לגשת לסניף?
הרי הוא ראה את המעיל כבר אפשר פשוט לברר איתו וכך להודיע לי אם להגיע ולהחליף או לא!
שירות שכזה אפילו בחנויות פרטיות המוכרות מותגים הרבה פחות חזקים מקבלים, לא אחת החליפו במקום מוצר תקול. אני לא מעוניין להשאיר את המעיל שלי במעבדה שבועיים ולהיות מטורטר לסניך פעם נוספת, התקלה שלהם שישאו באחריות.
בשביל זה יש מנהל סניף, תפקידו להפעיל שיקול דעת בנוגע לדברים אלו, יצויין שאני לקוח שקכב בכמה אלפים בקאסטרו במהלך השנים האחרונות.
מה שבטוח שאת הכסף שלי לא יראו שם יותר.
כספי סוג הנזק :
החלפה של המוצר, בשביל זה יש מנהל לשיקולי דעת כאלו פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה