פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שילמתי מראש בתווים על מעיל שרכשתי דרך סניף G בכפר סבא שלא היה במלאי, הובטח לי כי יזמינו אותו מסניף אחר. הובטח כי הפריט יגיע תוך יומיים.לא יצרו איתי קשר .
ומאז עברו שבועיים במהלך הזמן בדקתי מספר פעמיים והפריט לא הגיע.
שיחות חוזרות ונישנות עם שירות הלקוחות לא הועילו.
ביקשתי לבצע ביטול עיסקה, אולם לטענת הסניף מאחר והעיסקה בוצעה בתווים עליי לחכות כשבוע לכל הפחות עד שיגייסו תווים.
אינני רואה דבר פסול בתשלום באמצעות תויים, אחרי הכל מדובר בכסף לכל דבר. ואני מבקשת את ההחזר הכספי באופן מיידי.
בינתיים הכסף שולם, ולא קיבלתי את המוצר, ואף אחד מהרשת לא מתייחס ברצינות לנושא.
כלקוחה קבועה וותיקה, ברשת זו לא ארכוש יותר.
אבקש לטפל בפנייה זו בהקדם האפשרי, ולקבל את מלוא הכסף+ פיצויי על עוגמת הנפש שניגרמה לי.
תודה.
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :
לקבל החזר כספי+ פיצויי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה