פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נוראי של מוכר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי, שמונה עשרה במאי, נסעתי עם חבר שלי לקניון קרית אונו לחפש לו בגדים. המוכר בסניף של קסטרו היה גס רוח בצורה יוצאת מגדר הרגיל ועצבן והעליב אותנו כל כך שיצאנו בלי לקנות דבר.
המוכר, בחור צעיר, קרא לבגדים שחבר שלי בא לבוש בהם לחנות במילה ”חרא” ממש מולי וציחקק מאחורי גבו בעוד חברי היה בתוך תא ההלבשה. בנוסף, כאשר חבר שלי אמר למוכר שהמכנס שמדד לוחץ לו והוא מעדיף לנסות דגם אחר, המוכר לא התייחס להרגשה שלו בכלל והמשיך ללחוץ בעודו טוען שהוא כבר שם לנו את כל הצבעים של המכנס בקופה כי ניקח את כולם. הוא חזר על כך שוב ושוב למרות שחבר שלי ואני אמרנו לו שאנחנו לא מעוניינים במכנסיים האלה. להתעניינו בדגם אחר ושאלנו אם יש אותו בעוד צבעים והוא אמר שאין והלך, אז שאלנו מוכר אחר שהפנה אותנו לעמדה בה היו עוד איזה ארבעה צבעים של הדגם הזה! שהמוכר הנ”ל ראה שפנינו למוכר אחר הוא צץ מהר מהר לידינו והתלונן מולנו שהמוכר האחר גונב לו את המכירות, אמרתי לו שבכוונה פנינו למישהו אחר כי הוא לא היה נעים ואף העליב אותנו אבל במקום להתנצל הוא האשים אותי שאני מוציאה דברים מפרופורציות. בעת שחבר שלי מדד מכנסיים שמצאנו בעזרת מוכר אחר, המוכר הגס עבר ליד חדרי ההלבשה, הסתכל עלי ושאל בזלזול ”אתם עדיין פה?” זה כבר היה הקש ששבר את גב הגמל ולמרות שהיו כמה זוגות מכנסיים שאהבנו וחשבנו לרכוש הרגשתי שאני פשוט לא מוכנה לתת מכספי למקום. אחרי היחס המעליב והמשפיל הזה. פניתי להתלונן אצל מי שנאמר לי שהוא מנהל המשמרת והמוכר החוצפן פנה לחבר שלי וניסה לשכנע אותו להניא אותי מלהתלונן, תוך כדי שפתאום הוא קורה לי ”גברת” אבל עדיין מנסה לשכנע שאני מוציאה דברים מפרופורציות, לא נראה שעלתה במוחו האופציה להתנצל על שהעליב אותנו והתייחס אלינו באופן גס ומגעיל. התלוננתי אצל מנהל המשמרת אך אני מרגישה שהיחס היה כל כל מעליב ומשפיל שראוי להתלונן עליו להנהלת קסטרו עצמה
עלבון סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה