פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/8/12 רכשתי בקסטרו עודפים צומת בילו. רכשתי בגדים לבעלי (חשוב לציין שלא היה נוכח במעמד הקנייה). לפני ששילמתי שאלתי את הקופאי מהם התנאי לביטול עסקה והחזר כספי.
הקופאי ענה מפורשות תוך 14 ימים ניתן לקבל החזר כספי. חשוב לציין כי ע"פ תשובתו קיבלתי החלטה לרכוש כמה מוצרים שבעלי יוכל לבחור ומה שלא ירצה אני אחזיר תוך 14 יום לקבל החזר כספי. אתמול הגעתי לסניף 14/8/2012 ביקשתי להחזיר המוצרים אך אפרת מנהלת החנות טענה כי החזר כספי עד 48 שעות.
חשוב לציין כי בתקנון החנות אין שום איזכור להחזר כספי תוך 48 שעות כמו כן גם ע"ג החשבונית עסקה . מנהלת החנות אמרה לי תסתכלי בתקנון של האתר האינטרנט- תשובה מתחמקת ,זו לא חנות אינטרנטית!
כשפניתי לשירות לקוחות האשימה אותי גיתית שאני לא הבנתי נכון- חוצפה לשמה!
ושהמצלמות שלהם הן ללא דיבוב.
משמע שאני משקרת- הכי קל להאשים את הלקוח.
אולי קסטרו ייקחו אחריות?!
אילו ידעתי שהחזר כספי תוך 48 שעות אז הייתי מגיעה בזמן ולא מטריחה את עצמי עם תינוק להגיע במיוחד לסניף עודפים.
זהו גזל!
בסכום לא מבוטל זה של העסקה אני צריכה ויכולה לקנות אוכל לתינוק שלי.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה