פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה לאור יום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביונייום יוני ביצעתי רכישה של מכנס ו שתי חולצות לאחר כמה ימים ב 1.7 חזרתי לחנות בכדי לקבל זיכוי על המכנס והחולצה שרכשתי הקופאית לקחה את השקית שלי היסתכלה עליי בזלזול ושפכה את תכולת השקית על הדלפק שהיה מלפניה לאחר 15 דק שלא קיבלתי שירות מאף אחד פניתי לאחד העובדים שאני צריך. זיכוי הוא ביצע לי את הזיכוי ואני הלכתי לדרכי בתאריך ה 25.8 חזרתי לחנות בכדי לממש את הזיכוי ולהפתעתי הרבה הזיכוי עמד על 99 שח בגין החולצה שקניתי פניתי לקופאית ששוב היתייחסה בזלזול ולא נתנה לי להשחיל מילה הפנתה אותי למוקד שירות הלקוחות וסגרה עניין שאלתי אותה שם אני יקבל את מה שמגיע לי שהיא בשובה ענתה לי שכן כנראה מצורך לנפנף אותי ביום שני ה 28 לחודש אוגוסט פניתי למרכז שירות הלקוחות למתן שירות הוגן המגיע לי בתור צרכנית ובתור קניינית של המקום הנציגה הטלפונית אמרה שהיא רואה את החיוב בכרטיס של הרכישה הראשונית אך שוב לא רואה את המכנס בזיכוי הנציגה אמרה שהיא תבדוק את מצלמות האבטחה ותחזור אליי היום בתאריך 30.8 חזרה אליי הנציגה בטענה כי לא רואים אותי מספיק טוב במצלמה אז למה היציע מלחתחילה של תבדוק את המצלמות היתה טיפה תקווה שגם היא נגוזה קסטרו היא חברה גדולה ויכולה לעמוד בזיכוי של 170 שקל הרי אני לא שקרנית וזה מה שהם עושים אותי גועל נפש לא אני ולא בני מישפחתי לא ידרכו עוד בחנות הזאת לעולם הפסדתם לקוחה גדולה מאוד והכל ב 170 שח היה קל נכון חבורה של גנבים בושה
כספי סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה