פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות בסניף נושא התלונה:
אזולאי מור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד- קניון הסיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום המצויין לעיל, לאחר קניית בגדים בשווי של 500 ש"ח לבעלי ולאבי בקסטרו מן, קיבלתי שובר הנחהשל 50 ש"ח לחנות הנשים.
כאשר בחרתי בחנות הנשים בגופייה חמודה שעולה 89 ש"ח ניגשתי לקופה והמתנתי בתור לא פחות מ20 דק' (דבר מציק אך די מובן בשל עומס החג). לאחר הרכישה הקופאית "זרקה" את החולצה לתוך אריזת הלוגו שלכם ומסרה לידי את השקית. ביקשתי אם היא תוכל לארוז לי אותה מאחר ובכוונתי לתת אותה במתנה. הקופאית לקחה את החולצה ואכן ארזה אותה לא לפני שציחקקה והפטירה לקופאי שעמד לידה "חולצה כזאת היא רוצה שאני אארוז לה...". אדגיש כי אני בתור לקוחה שמאמינה במוצר שלכם די כדי לרוכשו, מן הראוי שגם העובדים שלכם יאמינו במוצר שהם מוכרים ויתנו הרגשה ללקוחות שיש גמול לכספם. אינני נוהגת לרשום מכתבי תלונה אך מקרה זה הנו חריג מבחינת העלבון שהרגשתי. אבקשכם לקחת את דבריי בתשומת לב כדי לא לאבד לקוחות נוספים כפי שמיותר לציין איבדתם אותי.
עלבון סוג הנזק :
שיפור איכות השירות בסניף בדחיפות ע"מ למנוע איבוד ל פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה