פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינס שנקנה בקסטרו ולאחר פחות מחודש התחיל לדהות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ביג קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי ג'ינס בחנות קסטרו בידיעה שאם יהיה פגם במוצר יהיה לי למי לפנות.
לאחר פחות מחודש של שימוש במוצר התחילו להופיע קטמים של דהייה במכנס, חזרתי לחנות שקניתי ממנה והמוכרת אמרה שהיא תשלח את המכנס לשירות לקוחות, הסכמתי בציפייה שהם יאשרו להחליף את המכנס.
לאחר כמעט שלושה שבועות (לי הובטח שבתוך 14 יום אקבל. תשובה וכמובן שזה לא קרה וזה גם לא היה קורה אם לא הייתי פונה אליהם) הגעתי לחנות ואני מגלה שהתשובה שלהם היא שהפגם במכנס לא נובע מאיכותו אלה מהשימוש שלי, כמובן שלא היה לי למה להתווכח עם המוכר והוא הפנה אותי לשירות לקוחות.
כשהתקשרתי לשירות לקוחות ענתה לי בחורה ממש חוצפנית ואמרה שהסיבה שהמכנס דהה זה בגלל הכלור כמובן שהיא הייתה אטומה לגמרי ולא ניסתה להבין שבמכנס הזה לא נגע כלור.
המכנס כובס לפי הוראות היצרן, הפוך בטמפרטורה נמוכה וכמובן שחומר מלבין לא נגע בו.
אותי מאוד איכזבה התשובה שלהם וחוסר הרצון לעזור.
כשאני קניתי ג'ינס בקסטרו במחיר שבשבילי הוא כבד (אני בת שירות) ציפיתי שאני אקבל מוצר איכותי, וגם אם יש בו פגם אני אקבל מענה כמו החלפת הג'ינס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של המכנס פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה