פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין קנייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סביונים ביהוד כתובת:
סביונים יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך ה10/5/06 בשעה 9:30 נכנסתי לחנות קסטרו בקניון סביונים ורכשתי חולצה לחבר שלי. המוכר בחנות שהיה נחמד להפליא שיכנע אותי לקנות עוד שתי חולצות טריקו ושלושה תחתונים שיתאימו יופי למתנה ושבמקרה הכל במבצע. אמרתי לו שזה לא כל כך הסגנון של חבר שלי ושהוא לא יאהב והוא ענה " על אחריותי ..לא יאהב תבואי מחר אני יחפש איתך עד שנמצא ואם לא נמצא אני מחזיר לך את הכסף ומבטל את העיסקה" אמרתי לו שאני לא יודעת ובכל זאת שילמתי 500 ומשהו על הכל והלכתי...לצערי את אשר יגורתי קרה וחבר שלי אהב רק את החולצה שחשבתי ואת החולצות ש"דחף" לי המוכר בכח יחד עם התחתונים הוא לא אהב. אמרתי לו שהמוכר אמר לי שאין בעיה לקבל החזר כספי והכנסתי הכל לשקית. היום , כאשר לא עבור 24 שעות מיום הקנייה נכנסתי לחנות לבקש החזר כספי. המוכר בנחמדותו הסביר לי שאין חוק המחייב אותו לעשות כך ולכן הוא לא יחזיר לי את הכסף ובטח שלא יעביר את כרטיסי שוב ויבטל את העסקה .אמרתי לו שלמיטב ידיעתי ברנואר שבקומה מתחת כן עושים זאת אך הוא אמר שלקסטרו חוקים משלהם והם לא עושים זאת. באדיבות הוא נתן לי את הזיכוי ואמר לי שזה מה יש ואין מה לעשות. המלחמות והצעקות לא עזרו ואחרי חצי שעה של שכנועים הוא לא היה מוכן לבטל את העסקה. בגלל הטרטור שגרם לי לעשות המוכר הראשון אין מה לעשות שהרי בסופו של דבר קניתי וזאת אשמתי לכן בגין הנסיעות הארוכות והעובדה שבאתי הלכתי וחזרתי אין מה לשעות ,אך כן ניתן לפנות אליהם שיחזירו לי את הכסף. אני מאוד מבקשת את עזרתכם. החשבונית בסך 258 ו80 אגורות...אבל גם 250 יספיקו...



כספי סוג הנזק :
רוצה את כספי בחזרה. פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה