השירות הגרוע ביותר אי פעם |
נושא התלונה: |
ספז אמיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 15 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
מנהל באיסטה קול( www.instacallco.com ), אני שותף אסטרטגי של בזק בינלאומי , מספר הלקוחות 1014913XX .
במשך 2 שנים אנחנו משלמים 40,000 שקלים לחודש לבזק . שלמנו מאז תחילת 400,000 שקל לבזק בינלאומי .
במשך שישה חודשים, אני שולח מיילים למנהל חשבון שלנו בועז *** או אסף ***. אני לא מקבל תשובות.
במשך 6 חודשים , התקשרתי למנהל חשבון שלנו בועז *** או מנהלואסף ****. הם אינם מגיבים לטלפון.
לפני 3 חודשים , אני שולח להם מכתבים . הם אף פעם לא הגיבו .
אז החלטתי להפריד מבזק בינלאומי . זה בלתי אפשרי כי אף אחד לא מגיב לפניותיי במייל או בטלפון .
שכחתי לציין קשהם עונים לטלפון , הם צוחקים והם מבטיחים שהם יתקשרו אליי מחר בבוקר.
הצלחתי להיות בקשר עם קייטי פינטו , מנהלת בבזק בינלאומי . היא נתק את הטלפון עליי.
זאת המציאות להיות לקוח בזק בינלאומי . כל הקריירה שלי , אף פעם לא ראיתי את זה.
אם אתה בעל של חברה ויש לך את אותה בעיה עם בזק בינלאומי, אנא שלח לי מייל בjobs@in*****co.com.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אנחנו רוצים מנהל החשבון שלנו לבוא ולפגוש אותנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|