פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, רמאות במחיר זמני המתנה ארוכים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 10/7 -התקשרתי לבזק-בינלאומי על מנת להצטרף לשירות האינטרנט שלהם ותואם לי טכנאי שיחבר אותי לשירות, ומאז נגרמה לי רק עוגמת נפש וחיוב בתשלום כספי שלא כדין, ראשית הטעו אותי בצורה בוטה לגבי המחיר, סגרתי איתם על עסקה של 89 ₪ לחודש ללא תוספת על מודם, והתחייבות שלא יגבה ממני תשלום על שום התקנה שיעשו בביתי זאת אחרי שהבהרתי להם שאין לי תשתית של בזק בבית- להפתעתי גיליתי כי חויבתי בעוד עשרה ₪ לחודש במודם וכי עליי להזמין טכנאי בעלות פרטית של כ 400 ₪, חיכיתי רבות (בסביבות 15 דק') בשירות לקוחות אע"פ שזמן ההמתנה צריך להיות עד 3 דקות וכך טורטרתי פעמים רבות והובטחו לי הבטחות כוזבות לגבי המחיר שהיה גבוה משמעותית ממה שסוכם בשיחה על ההצטרפות –בסה"כ ביליתי איתם 3 שעות בטלפון באותו יום ונגרמה לי עוגמת נפש גדולה ובזבוז זמן יקר.

אני דורש לקבל את מלוא כספי כולל הכסף ששולם על דמי המשלוח של המודם מפני שהעסקה התבצעה עקב רמאות של המוכר וכן דאגה מצידם לאסוף את המודם,
כמו כן להטיל עליהם פיצויים כספיים בגין זמן ההמתנה הארוך, והזלזול בלקוח.
וכספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי/ עיצום על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הועבר לשירות הלקוחות לבדיקת התלונה תגובה:
הועבר לשירות הלקוחות לבדיקת התלונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה