פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין וניפוח לא מוצדק של חשבון קטן נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. לאחר שעשיתי בנדל דרך בזק ביקשתי להתנתק מבזק בינלאומי.למרות הלחצים ביקשתי להתנתק לאלתר ובמקביל ביקשו להפנות אליי את השימור.
בפועל לאחר כחודשיים קבלתי חיובים לאחר בקשת ההתנתקות.
התקשרתי והטרטרתי בשיחות ארוכות עם נציגים/ות במשך מספר פעמים שבהן הובטח שהעניין יטופל.
מה שקרה בפועל זה שהגיע מכתב ממשרד עו"ד של החברה..
ז"א מחיוב של 30 שח לכל חודש (עבור 2 חודשים) החוב קפץ בעשרות אחוזים.
אני חושב שלא מגיע לי יחס כזה לאחר שנים רבות בהן הייתי לקוח שלכם.
כמובן ששוחחתי גם עם משרד עו"ד אך מיותר לציין את תוכן השיחה והגישה המנוכרת.
אני מבקש שהנושא יטופל,לא ראוי בעניי לחברה כמותכם להתנהל בדרך כזו ולא לקחת אחריות ל המחדל הזה

עלבון וחיוב כספי לא מוצדק סוג הנזק :
לבטל לאלתר את החשבון הזה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, נציג דיגיטל שם ותפקיד:
הועבר להמשך בירור וטיפול תגובה:
הועבר להמשך בירור וטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה