פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בין לאומי בניסיון של טעייה,רמייה לעשוק מנוי שבוטל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
השחם 40 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
1. אנו מנויים של בזק בינלאומי משנת 2003 ועד היום. מנוי הטלפון 03-5526183 ע"ש בעלי יעקב ומנוי האינטרנט(בזק בינלאומי) ע"ש הבן ליאור הלוי ת.ז 061203576 והו"ק היו מכרטיס האשראי שלי(אסתר הלוי). 2. בתאריך 09/01/2011 ניגנב כ"א(ס"א 3854) ומיד הודעתי לויזה ובמקביל הודעתי לבזק בינלאומי שיחייבו זמנית בכ"א לאומי כארד(ס"א 4946) שהכן גבו בתאריך 15/02/2011 ע"ס 86.73ש"ח. ובתאריך 21/02/2011 ביטלתי אותו. 3. בתאריך 14/01/2011 קיבלתי את כ"א החדש מויזה(במקום הקודם שנגנב 3854).ומיד הודעתי לבזק בינלאומי על הו"ק חדשה ובאותה הזדמנות אמרתי לנציג שיעביר הכל על שמי ויבטל את השם יעקב והשם של הבן ליאור שרשום על האינטרנט. הנציג אמר אין בעיה וכדאי לי לשנות את שם המשתמש במקום הקודם שהיה alluya(הלוי יעקב) ל-ettyhal(אתי הלוי) הסכמתי, והנציג אמר הכל סודר ולהתראות. (הערה: ביולי 2011 עברתי מהעיר חולון בדוד צדוק 31, לעיר בת ים). 4. בתאריך 02/05/2012 קיבלתי מכתב במסירה אישית ולתדהמתי דרישה לתשלום מהוצל"פ, חוב לבזק בינלואמי עבור חודשים פברואר 2011 עד יולי 2011 בסך 2377ש"ח(אלפיים שלוש מאות שבעים ושבע).ע"ש ליאור הלוי הבן. 5. בדיעבד מסתבר עם סבירות גבוהה לחשד פלילי שנציג בזק בינלאומי בכוונת תחילה ובזדון(ראה סעיף 4) אמר לי לשנות את שם המשתמש,לא ביטל את הקודם כפי שבקשתי, וכך הרוויח עמלה על לקוח חדש. 6. עובדה מוכחת: אין ולא הייתה שום פעילות בשם המשתמש alluya(שאותו תובעים) מהשנייה שביקשנו לבטל. והפעילות עברה במידית ובאותה שנייה לשם המשתמש ettyhal. 7. בקשתנו היא: ביטול מידי של התביעה,מכתב התנצלות כארגון רציני תדע להכיר בטעותה ולהיענות לדרשתנו,לבדוק עם הנציג שגרם לכל הבעיה והאם החשד נכון. 8. מדוע בזק בינלאומי טועה רק לרעת הלקוח....?? 9. הערה חשובה: בחשבוניות התביעה רשום מנוי טלפון מספר 077-2134522 שבוטל בינואר 2009 ולא פעיל עד היום, יש בידי מכתב מהוט. 10. הבן ליאור שאותו תובעים גר באושר עם אשתו וילדיו בחו"ל,ביפן משנת 2008. אפשר לבדוק במשרד הפנים. העניין שלי הוא עקרוני. 11. מתאריך קבלת התביעה 02/05/2012 ועד נכון להיום במאמץ מרבי אספתי וקיבלתי חומר: צילומים, דפי חשבון,בזק בינלאומי,הו"ק,כ"א,הוט,תיעוד עשרות שיחות ומספרי פניה לבזק בינלאומי. בביתי כרגע שלושה שולחנות מוצפים בניירת על בזק בינלאומי. 12.בזק בינלאומי טוענים במשך כל הזמן שהנושא בבדיקה....אין סיבה מדוע.. 13. מצפים לפתרון מהיר. 14. לא נשתוק עד שלא תיפטר הבעיה. 15. פטרונה המידי ימנע נזקים בשל פרסום שלילי. 16.עותקים:משרד התקשורת,אמון הציבור,המועצה לצרכנות..ועוד ידי נטויה.... 17. על החתום אתי הלוי .
כספי סוג הנזק :
ביטול התביעה, מכתב התנצלות. ופיצוי בצורה של מנוי חינם... פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
לאחר בדיקה של הנושא הוסבר ללקוחה כי מדובר בשני מנויים שונים ואין לנו שום אינדיקציה לביטול המנוי ואין לנו שום אינדיקציה של העברת בעלות.
הוסבר ללקוחה כי יש חוב שהגיע לטיפול עו"ד וצריך להסדיר אותו. לקוחה אמרה כי לא תשלם בשום פנים ואופן.
תגובה:
ניתן הסבר בנושא ללקוחה. מסרבת לקבל ולשלם את החוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה