פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת חשבוניות והתראת סיום מבצע למייל פנימי של בזק בינלאומי שמעולם לא נעשה בו שימוש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי נתקלתי בחיוב כפול מבזק בנלאומי
מסכום של 30 ש"ח חוייבתי בסכום של 60 ש"ח
מתברר שאת התראת סיום המבצע הם שלחו לתיבת מייל של בזק בינלאומי שפתחו לי ומעולם לא יידעו אותי עליה.
ואז כשביקשתי זיכוי נעניתי בשלילה אך נתנו לי הטבה של כמה חודשים חינם
הבעיה היא שבגלל שהם תפסו טרמפ על השיטה של שוטף +30, את החיובים למסלול החדש אני אראה רק בעוד חודשיים
זאת התנהגות פלילית ולא מוסרית כלפי הלקוחות, ניצול הכוח שלהם מול האזרח הקטן, והם טוענים שכל מה שהם עושים הוא במסגרת החוק.
ב3 חודשים שבהם לוקח ללקוח להבין את הבעיה הם הספיקו לחייב אותי סכום ששוה ערך לשנה שלמה של חיוב אינטרנט, הם פשוט פושעים!!!
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה, הוסבר על שיטת החיוב של בזק בינלאומי (שוטף+30) שבמסגרתה מחויבת בפועל חודשיים אחרי החיוב לדוגמה: חשבונית של חודש מרץ 2012 מונפקת בסוף מרץ, מועברת לחברת האשראי ומחויבת בפועל בחודש מאי 2012.
הוסבר ללקוחה שנוכל להעביר את החשבונית על מנת שתוכל לראות שמדובר עבור חודש מרץ ולא עבור מאי – לקוחה מסרבת לקבל את ההסבר.

כמו כן, ללקוחה הסתיימה החבילה בחודש מרץ 2012. הלקוחה טוענת שאף אחד לא אמר לה שהחבילה שלה עומדת להסתיים - הוסבר כי מיידעים במעמד השיחה על משך ההטבה ובנוסף נשלחת התראה על סיום החבילה בה קיימת שורה המסבירה על כך שבחשבונית החודשית.
הוסבר ללקוחה שכל לקוח שמצטרף לבזק בינלאומי, מקבל תיבת מייל חינמית עם אותו שם משתמש לגלישה באינטרנט וכל עוד אינו מעדכן מייל אחר או מבקש לקבל את החשבוניות בדואר, בזק בינלאומי כברירת מחדל שולחת את החשבוניות ושאר המסמכים למייל הנ"ל.
לאור האמור לעיל, אין מקום לזיכוי הלקוחה.
עם זאת כמחווה שירותית זוכתה בסכום של 60 ש"ח
תגובה:
הוסבר ללקוחה כי אין מקום לזיכוי, אך עם זאת כמחווה שירותית לקוחה זוכתה בסכום של 60 ש"ח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה