לא ניתקו אותנו מהאינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באוגוסט שעבר התנתקנו מבזק ומבזק בינלאומי משירותי טלפון ואינטרנט, לרגל נסיעה ארוכה לחו״ל, בזק ניתקו אותנו והכל תיקתק, לעומתם בבזק בינלאומי לא ניתקו אותנו, ולמרות שבדירה יש מנוי אחר, קו הטלפון שלנו והמודם נותקו והם מודים שאין גלישה ופעילות מכל סוג, הם ממשיכים לחייב אותנו כבר כמעט שנה על שירות שלא רק שביקשנו שיופסק אלא שפיזית, אין שום אפשרות לקבל בדירה. ברוב חוצפתם, עכשיו כשחזרתי לביקור ורציתי לבקש החזר מיידי על חיובי הסרק, הם לא מוכנים לנתק אותי גם עכשיו, והודיעו שאצטרך לשלם גם את החיוב הקרוב.
אני מדגישה: המנוי אינו קיים, השירות לא ניתן!!!!
על החזר בכלל אין מה לדבר שלא נתנו לי .
הם טוענים שזו אשמתי כי לא בדקתי את חיובי כרטיס האשראי שלי....
מה עושים עכשיו?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מיידי על כל התקופה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|