פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בינלאומי לא הסביר ללקוח כיצד להתחבר וגבה כסף על מנוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.07.12 התחברו הוריי לבזק בינלאומי שירותי אינטרנט מהיר. הובטח להם שבזק תדאג לניתוק מול החברה הישנה ולאינטרנט מהיר. לא הוסבר ללקוח (דובר רוסית ולא מבין כלום באינטרנט) כיצד עליו להתחבר או לאן עליו להתקשר. הוריי קיבלו בדואר רגיל לאחר חודש חשבונית עליה שם משתמש וסיסמא שלא ידעו מה לעשות איתה. כאשר לאבא היו בעיות באינטרנט הוא התקשר לתמיכה הטכנית של בזק בינלאומי ודיבר עם בחור בעברית שהסביר לו שעליו להתקשר לתשתית ולהתבר, לצערי אבי כמעט ולא דובר עברית על אחת כמה וכמה הוא לא יודע מה זה תשתית.
רק לאחר שהוריי קיבלו חיובים מהחברה הישנה והתחילו סבב טלפונים הבינו שאף אחד לא ניתק אותם והם בעצם משתמשים בשירותים של חברה ישנה ומחוייבים ע"י 2 החברות.

בזק בינלאומי מתנערים מכל אחריות וטוענים שהוריי אחראיים על להתקשר לכל החברות ולוודא שנותקו ושהם מחוברים, לצערי הרב הוריי לא מבינים דבר וחצי דבר בחיבורי אינטרנט ולא ידעו שאינם מחוברים לבזק בינלאומי.
ביקשנו זיכוי על החודשיים שלא קיבלנו שירות מבזק אך קיבלנו סירוב, קיבלנו כל מיני הצעות לארוחה זוגית והנחה ברשת האינטרנט שלי (הבת) שלא גרה יותר עם ההורים אך זיכוי מסרבים לתת.

במקום לחסוך כסף ההורים שלי שילמו לשתי חברות אינטרנט
כספי סוג הנזק :
זיכוי על החודשים שלא נוצל אינטרנט של בזק בינלאומי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה הוסבר ללקוחה כי אין מקום לזיכוי. תגובה:
הוסבר ללקוחה כי אין מקום לזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה