פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זו תרגיל הטעיה ואי ביטול שרות אינטרנט.בזק הבינלאומי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
סיסמה ושם משתמש להחליף התקשרתי 25.12.11 לבזק בינלאומי ונציג בזק בינלאומי פתח לקוח בטעות חדש.. מספרי לקוח לא ידענו שפחתם שני התקשרתי לבזק בינלאומי ביקשנו להחליף סיסמה ושם משתמש- ביקשו ממני את כול הפרטים ויזה +ת.ז).הנציג פתח לקוח חדש ,חיובו אותי פעמים אותו שרות לא בדקתי בתשלומי ויזה כ אני גם משלם על שיחות חו"ל . ראיתי חיובים בזק בינלאומי חשבתי ש שיחות חו"ל לא קיבלתי מכתבים וחשבוניות, עם זאת, התברר שתיבת הדואר שאליה שלחה בזק בינלאומי את המייל הייתה תיבה שבזק בינלאומי פתחה עבורנו בעצמה!!. אני טוענת שלא נתן את הסכמתנו לקבל דוא"ל לתיבה .זאת ושיותר מכך - אין לו אפילו את קוד הגישה לתיבה זו. לא ידע שהיא קיימת.כאשר מדובר בשני חיובים ולמעשה, מאז שנותקה התקשרות פיקססתי פקס להיתנתק עם ת ז.( ממשיכים לחייב אותי, לאחר בירור התברר ויש לי עוד מספר לקוח שאני שילמתי שנה כול חודש 86 ₪?ולא השתמשתי ולא יעדתי בכלל? זו תרגיל הטעיה ואי ביטול שרות אינטרנט !שלחתי פקסים\ מכתב רשום על ביטול שרות ביטלו רק מנוי אחד, ואני לא יעדתי ש יש עוד אחד? לאחר שדיברתי עם נציג-המנהל אין תשובה חיובית!לא רוצים להחזיר לי את הסכום העודף שבו חייבתם ?.
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את הסכום העודף שבו חייבתם ?. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
ליבנת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הסתיים הטיפול בלקוחה לשביעות רצונה.
תגובה:
זיכתה בהתאם לדבריה, המנוי בוטל.
טופלה ע"י אסנת אחראית פניות הציבור ביום 05.11.12
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה