פרטי התלונה

תלונות החברה להגנת הטבע

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינפורמציה שגויה לגבי דרגת הקושי בטיול נושא התלונה:
חפץ זיוה שם/כינוי:
‏שבת ‏02 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.12.06 יצאתי עם ביתי לטיול של החברה להגנת הטבע בננחל הסלוודורה באזור ים המלח. הטיול היה טיול של אמהות חד הוריות בלוויי ילדיהם, וככזה מיועד היה לשמש כטיול גיבוש וזמן איכות עם בתי (בת 10.5).
כמה וכמה פעמים לפני שרשמתי אותנו לטיול צלצלתי לחברה להגנת הטבע לבדוק את דרגת הקושי בטיול ונאמר לי שהטיול קל ושיש ירידה קלה בעזרת חבלים.
לאחר שיכנועים רבים, נרשמתי לטיול.
לצערי בשטח התברר שהמצב אחר לחלוטין. הירידה הפכה לטיפוס, החבלים שהובטחו לא היו במקום, ואני שסובלת מפחד גבהים בלתי נשלט, לא הייתי מסוגלת לטפס. הטיפוס היה לגובה של כ - 7 מטר, בזווית כמעט ישרה. במקום לא היו חבלים והטיפוס נעשה בעזרת הזיזים בסלע.
הודעתי למדריך שאני לא מסוגלת לטפס, ושאני חוזרת לנקודת המוצא. ביקשתי ממנו שיבקש מנהג האוטובוס שיבוא לאסוף אותי מהמקום. תגובת המדריך היה שאני יכולה לחכות שעתיים עד שהם יחזרו, והוא לא מתכוון להזמין את הנהג לאסוף אותי. כמובן שזה מה שקרה.
אני רוצה לציין שביתי האמיצה טיפסה ופרצה בבכי גדול כשהבינה שאני לא מטפסת. היא רצתה לרדת אלי, אבל המטיילים הארחים שכנעו אותה לא. מיותר לציין מטרת הטיול כולו שהיתה "זמן איכות" פוספסה. עוגמת הנפש שנגרמה לנו היתה רבה מאד.
פגישה בבתי בת ה - 10.5 סוג הנזק :
להחזיר לי את הכסף של הטיול פתרון נדרש :

החברה להגנת הטבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה