אי מענה ללקוח בגין ביטול חברות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה עשתי מנוי לחברה להגנת הטבע, את המנוי עשתי לשנה אחת בלבד, אך כעבור 12 חודשים התשלומים התחדשו ללא בקשת הסכמה מצידי. כאשר ראיתי שיורדים התשלומים ההבאים פניתי לחברה בטענה שיבטלו את החברות, נאמר לי שיחזרו אלי, וכך נמשך חודשיים וחצי... רק היום בעצם ביטלו לי את החברות, וכמובן לא חזרו אלי...
|
כספי |
סוג הנזק : |
להתייחס ללקוחות בכבוד, ולא לחדש את המנוי ללא הסכמת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|