פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירת מדיח כלים - התחייבות על תכונה שאינה קיימת במוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך חודש מרץ בצענו רכישה של מספר מוצרים למטבח בסניף טרקלין חשמל בבני ברק (מול קניון איילון)
כחלק מהרכישה חפשנו מדיח אינטגלי, אשר תהיה לו אינדיקציה לפעולה ע"י נורת לד. המוכר אשר עבד איתנו המליץ על דגם מסוים של חברת בקו, ואף התקשר לנציג החברה (או לפחות עשה את עצמו כאילו הוא מדבר עם מישהו כזה) על מנת לוודא שיש יכולת כזו.
לאחר הבטחה מצד המוכר שהיכולת קיימת בדגם בקו 5631 הזמנו את המדיח הנ"ל
לאחר זמן מה שהמדיח הגיע אלינו הביתה והופעל בפעם הראשונה, ראינו שאין נורה כזו ואין לנו יכולת לדעת האם המדיח עובד או לא למעט להקשיב לו. דברנו עם המתקין שאכן אמר שאין יכולת כזו במדיחי בקו.
שהתקשרנו לחנות, המנהל טען בתחילה שהבטחה כזו לא בוצעה, אולם לאחר מכן אמר שאיש המכירות טעה וכבר פוטר בינתיים (המזכירה אמרה שהוא בחופש ....).
המנהל הציע שדרוג למדיח יקר יותר של בוש שכן כולל יכולת כזו (עניין פעוט של 1000 ש"ח....) או לקיחת המדיח בחזרה אך ללא פיצוי על ההובלה, התקנה והתאמת דלת של יצרן המטבח.
אנחנו תקועים עם מוצר שלא רצינו ולא כולל פונקציה מהותית שבקשנו והתעכבנו לוודא שאכן קיימת, אל מול אי אמירת האמת / טעות של איש המכירות והתנערות של מנהל החנות מלקיחת אחריות על הטעות של איש המכירות שלו. (מיותר לציין שהיחס של המנהל היה מזעזע וחסר נימוס בסיסי. )
כספי סוג הנזק :
החלפה למדיח שכולל את היכולת / לקיחת המדיח הקיים כולל עלויות הובלה והתאמת דלת / פיצוי כספי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה - מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה רכשה מדיח לטענתה ביקשה מדיח עם נורת לד, שמראה מתי המדיח פועל לטענת הלקוחה המוכרן התקשר און ליין לסוכן שאמר שישנה נורת לד בדגם הזה. בפועל כאשר המדיח הותקן, התברר שאין נורת לד הנדלקת בהפעל המדיח. כאשר פנתה לסניף איילון, הוצע לה לשדרג את המדיח למדיח של בוש בתוספת 1000 שח או לחילופין החזרת המדיח לסניף
באופן עצמאי עם תשלום הובלה בשיחה עם מאיר מסניף איילון המקרה ידוע לו הוא דיבר עם הסוכן ואל יכול להיות שהובטח ללקוחה מדיח עם
נורת לד בהפעלה. כי כאלה מדיחים לא קיימים במותג באק, לכן אין ביסוס
לטנעת הלקוחה שהובטח המדיח עם נורת לד. כמחווה שירותית מנהל הסניף מוכן לספוג את עלות ההובלה של המדיח ולמרות שהמדיח משומש
הוא מוכן לקבלו במידה ותסכים על הלקוחה לפנות למנהל החנות לתיאום
ביצוע ההחזרה.
תגובה:
אבוקרט שולה - מנהלת שירות לקוחות טרקלין חשמל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה