פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העיקר למכור!!! נתונים לא נכונים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בניתי בית והייתי צריכה כמות גדולה של מזגנים. עשינו סקר, בטרקלין חשמל יושבת בחורה שכנראה למכור זו מילת הקסם ולא משנה מה העיקר למכור!
סגרנו עמה עסקה מאוד גדולה , שילמנו במעמד הקניה גם את התקנת המזגנים. אתמול כשהותקנו המזגנים נאלצנו לשלם עוד 800 שקלים בגין תוספת התקנה שלא הוסבר לנו בכל שלב של תהליך המו"מ ו/או הרכישה. חשוב לציין שהמתקין הראה לנו טופס שהיינו אמורים לחתום עליו שלא ראינו בשום שלב של הדרך. כשפניתי לשירות לקוחות, במקום להבין לקוח יש ניסתה להגן על המתקין כי :היא יודעת על מה מדובר"???? ההתנהלות בטרקלין חשמל פשוט מקוממות וחסרת שירות לקוחות! מבקשת החזר של ה- 800 שקלים.
כספי סוג הנזק :
החזר 800 השקלים ששילמתי למתקין בתוספת לכסף שכבר שילמתי בטרקלין חשמל. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה - מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
שלום וברכה,
לקוחה פנתה לסניף לרכוש מזגנים - ושילמה עבור התקנה בסיסית ללא
כל תוספות - כאשר המתקין הגיע לבית הלקוחה - בדק את מיקום ההתקנה
והבין שיש צורך בעבודה נוספת מעבר להתקנה בסיסית - נמסר לבעלה
שיש צורך בעבודה שאינה קשורה להתקנה בסיסית הבעל הביע את הסמכתו לכך ונתן אישור לבצע את העבודה - בבדיקה עם הסניף הלקוחה כן הוחתמה על ישי המוכרנית על טופס תוספת - אשר נשלח יחד עם המזגנים לבית הלקוחה ולא נמצא - בכל מקרה זה אינו פותר את הלקוחה
מתשלום עבור תוספות שהמתקין בצע באישור הבעל .
תגובה:
לא יהיה החזר כספי - התשלום של 800 ש"ח זו עבודה נוספת מעבר
להתקנה בסיסית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה