|
|
|
|
|
|
העיקר למכור!!! נתונים לא נכונים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 ינואר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בניתי בית והייתי צריכה כמות גדולה של מזגנים. עשינו סקר, בטרקלין חשמל יושבת בחורה שכנראה למכור זו מילת הקסם ולא משנה מה העיקר למכור!
סגרנו עמה עסקה מאוד גדולה , שילמנו במעמד הקניה גם את התקנת המזגנים. אתמול כשהותקנו המזגנים נאלצנו לשלם עוד 800 שקלים בגין תוספת התקנה שלא הוסבר לנו בכל שלב של תהליך המו"מ ו/או הרכישה. חשוב לציין שהמתקין הראה לנו טופס שהיינו אמורים לחתום עליו שלא ראינו בשום שלב של הדרך. כשפניתי לשירות לקוחות, במקום להבין לקוח יש ניסתה להגן על המתקין כי :היא יודעת על מה מדובר"???? ההתנהלות בטרקלין חשמל פשוט מקוממות וחסרת שירות לקוחות! מבקשת החזר של ה- 800 שקלים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר 800 השקלים ששילמתי למתקין בתוספת לכסף שכבר שילמתי בטרקלין חשמל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבוקרט שולה - מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל |
שם ותפקיד: |
שלום וברכה,
לקוחה פנתה לסניף לרכוש מזגנים - ושילמה עבור התקנה בסיסית ללא
כל תוספות - כאשר המתקין הגיע לבית הלקוחה - בדק את מיקום ההתקנה
והבין שיש צורך בעבודה נוספת מעבר להתקנה בסיסית - נמסר לבעלה
שיש צורך בעבודה שאינה קשורה להתקנה בסיסית הבעל הביע את הסמכתו לכך ונתן אישור לבצע את העבודה - בבדיקה עם הסניף הלקוחה כן הוחתמה על ישי המוכרנית על טופס תוספת - אשר נשלח יחד עם המזגנים לבית הלקוחה ולא נמצא - בכל מקרה זה אינו פותר את הלקוחה
מתשלום עבור תוספות שהמתקין בצע באישור הבעל . |
תגובה: |
לא יהיה החזר כספי - התשלום של 800 ש"ח זו עבודה נוספת מעבר
להתקנה בסיסית. |
פתרון: |
|
|
|