פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מוצר שלא קיים במלאי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
סבא שלי ביקש ממני לקנות לו את המיקסר החשמלי שפורסם באתר גמלאי שלך, מחברת טרקלין חשמל. לפני הקנייה, בדקתי האם יש בעיר בת ים סניף של טרקלין חשמל המשתתף בפרסום ובמבצע זה, כדי שסבא שלי יוכל לקחת את המיקסר שלו מסניף קרוב לבית.
ואכן היה רשום שיש בקניון בת ים סניף המשתתף בקופון זה.
סבא שלי נסע במיוחד לקניון ב - 2 אוטוסים מביתו כדי לאסוף מוצר זה וכשהגיע לסניף, נאמר לו כי אין מוצר זה במלאי ואף לא ידעו בכלל על מה מדובר. לאחר מכן נסע במיוחד לסניף בראשון ושם אמרו שמספר ההזמנה והמייל עם החשבונית שקיבל למייל לא מספיקים כדי לקבל את המוצר וצריך מספר קופון שבאתר גמלאי שלך זה מספר ההזמנה.
בקיצור, זה שירות לקוי ביותר, התעללות באנשים מבוגרים ומרמה!!!
נזק למבוגרים: כספי, נפשי ופיזי!!! סוג הנזק :
לפצות את סבא שלי במיידי ולשפר את השירות במיוחד באתר גמלאי שלך! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה - שירות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
הנושא נבדק לאחר קבלת התלונה לצערנו סבך היה צריך להגיע עם
המסמכים המתאימים לסניף כמו מס' קופון וכו.. ללא המסמכים הרלוונטים
לא ניתן לממש את ההטבה לגבי המיקסר - סבך היה צריך להתקשר או לסניף
או לשירות הלקוחות לפני שהגיע לחנות וכל הטרטור היה נחסך ממנו היו
בודקים עבורו אם יש במלאי אם לא אזל ובאיזה מסמך עליו להצטייד במידה
ורוצה להגיע לסניף הוא הגיע על דעת עצמו לסניף ולא ניתן היה לעזור לו
במקרה הנ"ל.
תגובה:
חברת טרקלין חשמל מתנצלת באם נגרמה לסבך עגמת נפש הינך מוזמן
ליצור קשר עם שירות הלקוחות של טרקלין חשמל בנושא ונשמח לעזור
בנושא.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה