פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה ומשפיל וסירוב לקבל מכשיר באחריות לתיקון ללא קבלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יחזקאל 2 מודיעין עילית כתובת:
מודיעין עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי היום עם שלושת ילדיי לסניף יאקאב חשמל במודיעין עילית. בסניף נכחו מנהל הסניף שהציג עצמו בשם שלומי אסרף, אשר בשעת הגעתי ישב עם לקוחות, ועובד נוסף שלא הזדהה. ביקשתי מהעובד הנוסף למסור את שואב האבק לתיקון, אך הוא סירב בטענה שהדבר אפשרי רק באמצעות קבלה. אמרתי לו כעורכת דין שלפי התקנות, הם מחויבים לקבל את המכשיר לתיקון כנגד הצגת המדבקה שעל גבי מכשיר החשמל. העובד עמד בסירובו והפנה אותי למנהל. כשפניתי למנהל הוא ביקש שאמתין חצי דקה עד שיסיים את הלקוחות. משהמתנתי שתי דקות ללא מענה, שאלתי מי יכול לקבל את הפניה שלי, שכן הילדים שלי החלו להסתובב בחנות ורציתי למסור את המכשיר ולצאת משם בהקדם. המנהל שאל מה אני רוצה, והשבתי שברצוני למסור את השואב לתיקון. גם המנהל התעקש שאמסור קבלה. שבתי והסברתי שאני לא מחויבת להציג קבלה ושהם יכולים לאתר את האחריות או את הקבלה לפי המדבקה שעל השואב. המנהל החל להשפיל אותי וטען שכמו שאני מדברת איתו 'בחוקים ועורכי דינים', ככה גם הוא ידבר איתי בחוקים, והתמיד בדרישתו הדווקנית כי אציג קבלה. בסופו של דבר הנחתי את שואב האבק, אמרתי שאני מוסרת אותו לתיקון והולכת. המנהל הפטיר בזלזול: 'אני לא קיבלתי ממך שום דבר. לא יודע מי את". ואז אמר: "עכשיו את רוצה שנדבר על שואב האבק ולא על חוקים?!'. מושפלת, עניתי שכן. ואז בתוך דקה הוא איתר באמצעות המדבקה את הפרטים שלי ולקח את השואב לתיקון, תוך שהוא מוסיף לבזות אותי בעיני הלקוחות שישבו בחנות:" ככה מוסרים שואב? מלא בלכלוך?". לא עניתי, מסרתי את הפרטים שלי ויצאתי.
עגמת נפש, זלזול סוג הנזק :
קנס עונשי לחנות בכדי שלהבא תתנהל לפי החוק ולא תבזה לקוחותיה. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה