פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מזגן ללא בדיקה (מזגן לא תקין) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/08 הגיע אלי מתקין מזגנים בשם שלומי של טרקלין חשמל ,להתקנת 2 מזגנים , בסיום ההתקנה הוא שאל אותי האם הכל בסדר נאמר לו שכן .
מכוון שהוא מיהר מאוד להתקנה הבאה הוא רק הדליק את המזגן בדק שעובד (חשמל ) ומיהר לנסוע להתקנה הבאה .
בלילה כאשר הפעלתי את המזגן בחדר שינה שלי שנמצא מעל המיטה,בשעה 02:00
התחיל לנזול מים בחדר על המיטה והפרקט .
למחרת בבוקר התקשרתי למחלקת התקנותודיברתי עם בחורה בשם גלינה ובקשתי לשלוח לי את המתקין מכוון שבסיום העבודה הוא לא ביצע בדיקת ניקוז כפי שמצוין בחוברת הוראות התקנה ,והמזגן נוזל לי בחדר , כמובן שקבלתי התייחסות מאוד מאוד כועסת מצידה ובנוסף נאמר לי שאני בקשתי לא להתקין תעלה ולכן המזגן נוזל ואם אני רוצה המתקין יגיע אלי רק ביום ראשון 12:00-14:00 אני אמרתי לה שזה לא בסדר והיא כעסה עוד יותר ואמרה לי שזה מה שיש והיא מנתקת את השיחה .
ביום ראשון אישתי לקחה חופש מהעבודה והמתינה למתקין וכמובן שהוא לא הגיע בזמן שנקבע וכאשר התקשרנו לשרות שוב נאמר לנו שהוא יגיע בשעה 17:00 וכמובן ששוב הוא לא הגיע ודיברנו שוב עם המתקין ונאמר לי על ידו שהוא יגיע בשעה 20:00 ועכשיו כבר שעה 20:30 ועדיין לא הגיע .
ובנוסף המזגן גם לא מקרר וגם לא בוצע בדיקה של הגז בסיום ההתקנה כפי שרשום בחוברת התקנות .
הפסד ימי עבודה ועוגמת נפש סוג הנזק :
סידור המזגן ושיפור השירות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה. תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה