פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקפיא שהתקלקל חודש ושבוע לאחר שנקנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.7.09 רכשתי מקפיא מתוצרת באוקנכט ב"טרלין חשמל" ברגבה.חודש לאחר הרכישה המקפיא היפשיר את עצמו ומאז הוא מלא קרח.טכנאי שרות שהזמנתי, טען שזו בעיה מוכרת, הוא מילא גז ואמר לי שהבעיה תסתדר... בחנות של טרקלין נאמר לי לחכות לבקור הטכנאי, זה בקור שני של הטכנאי... אני בדיעה שמדובר בתקלה במוצר ויש לכן החליפו. לא הגיוני שמוצר מתקלקל תקופה כה קצרה מאז שנרכש. אודה מראש על עזרתכם
בתודה עירית
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר (מקפיא) במוצר תקין (מקפיא) פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
עם פניית הלקוח למחלקת השרות של חברת טרקלין בוצעה פנייה ליבואן ובוצעה החלפה למוצר חדש לשביעות רצון הלקוח . תגובה:
עם פניית הלקוח למחלקת השרות של חברת טרקלין בוצעה פנייה ליבואן ובוצעה החלפה למוצר חדש לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה