פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-אספקת מכשיר נרכש על-פי הבטחת הסניף. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם G, כפר-סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש, 26/12/2009 רכשתי טלויזיה LCD של חברת פיליפס בסניף טרקלין חשמל בכפר-סבא (מתחם G).
במעמד הרכישה הובטח לי שאספקת המכשיר תתבצע עד יום ד' (30/12/2009) או לכל המאוחר יום ה' (31/12/2009).
ביום ד' (30/12) התקשרתי לסניף ונאמר לי שהמכשיר יסופק למחרת (יום ה') כמובטח.
ביום ה' התקשרתי לסניף ונאמר לי שלא אקבל את המכשיר השבוע!!
היום (יום ששי, 1/1/2010) טרם סופק המכשיר שנרכש.
מסניף כפר-סבא נמסרו לי סיפורים של ספירת מלאי בחברת אלקטרה וכו' וכדו'.
כמובן, אותי הסיפורים האלה לא מעניינים. מה גם שהובטח לי בשתי הזדמנויות נפרדות (ב-26/12 במעמד הרכישה וב- 30/12 בשיחת טלפון עם הסניף) שהמכשיר יסופק על-פי ההתחייבות המקורית.

מיותר לציין שמדובר בהתנהלות בלתי ראויה של חברה המכבדת את עצמה ובחוויית רכישה גרועה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית של המכשיר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה