|
|
|
|
|
|
אי-אספקת מכשיר נרכש על-פי הבטחת הסניף. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מתחם G, כפר-סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במוצ"ש, 26/12/2009 רכשתי טלויזיה LCD של חברת פיליפס בסניף טרקלין חשמל בכפר-סבא (מתחם G).
במעמד הרכישה הובטח לי שאספקת המכשיר תתבצע עד יום ד' (30/12/2009) או לכל המאוחר יום ה' (31/12/2009).
ביום ד' (30/12) התקשרתי לסניף ונאמר לי שהמכשיר יסופק למחרת (יום ה') כמובטח.
ביום ה' התקשרתי לסניף ונאמר לי שלא אקבל את המכשיר השבוע!!
היום (יום ששי, 1/1/2010) טרם סופק המכשיר שנרכש.
מסניף כפר-סבא נמסרו לי סיפורים של ספירת מלאי בחברת אלקטרה וכו' וכדו'.
כמובן, אותי הסיפורים האלה לא מעניינים. מה גם שהובטח לי בשתי הזדמנויות נפרדות (ב-26/12 במעמד הרכישה וב- 30/12 בשיחת טלפון עם הסניף) שהמכשיר יסופק על-פי ההתחייבות המקורית.
מיותר לציין שמדובר בהתנהלות בלתי ראויה של חברה המכבדת את עצמה ובחוויית רכישה גרועה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית של המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוח לשביעות רצון הלקוח. |
תגובה: |
טופל מול הלקוח לשביעות רצון הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|