פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות למקרר אמנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
זכרון יעקב כתובת:
פסגת זכרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אוק' 2007 רכשתי מקרר אמנה דגם AB2225 ,שעבד עד היום ללא תקלות,
היום גיליתי שמניע המקרר עובד אולם אינו מקרר,פניתי לחב' קריסטל נותנת השרות
והם טענו לשנה אחריות יצרן,ואמרו שעלי לפנות לחנות .פניתי לחנות (אמיר)ומייד
ענה שיש שנה אחריות יצרן +שנתיים על מערכת הקירור.
בעוד אני מנסה ליצור קשר עם השירות התקשר אלי אמיר שוב ,והפעם טען שכאשר אני רכשתי המקרר היתה רק שנה אחריות,ולא כפי שאמר קודם לכן.
ואני שואל ,הכיצד השתנו התנאים פתאום. וממתי אחריות מקרר הינהשנה בלבד.
כספי סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
לקוח רכש את המוצר בשקם אלקטריק ולא בטרקלין חשמל ולכן הופנה לחנות שממנה רכש. תגובה:
לקוח רכש את המוצר בשקם אלקטריק ולא בטרקלין חשמל ולכן הופנה לחנות שממנה רכש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה