פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
כהן מסי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דימונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 ,קניתי מכונת כביסה של חברת whirlpool ומאז היו אצלי מספר טכנאים ,ואף פעם אחת שהוחלפה והיה מצוין עליה כי זה סוג ב'. אתמול שוב התקלקלה לי המכונה ,נאלצתי להתקשר לטכנאי שיגיע ביום ד ועוד מציין כי זה בעלות של 180 ש"ח ביקור טכנאי מה שלא נמסר לי ביום הקניה נאמר לי ע"י מוכרת שכנראה רצתה לבצע את המכירה שלה והעלימה ממני פרט חשוב ששנה זה ללא תשלום והאחריות שיש עליה של 5 שנים זה לא כולל הביקור שזה תוספת. התקשרתי לטרקלין בדימונה ענתה לי מוכרת גסת רוח שהתנהגה בזלזול ולא נתנה לי תשובה מספקת,זה מכעיס שכאשר קונים מוצר לא נמסרים כל הפרטים הקטנים ואני וכל צרכן קטן נפגעים מזה, זה רק מלמד אותי ואת מכריי לא לגשת לשם ולקבל יחס מזלזל אני אעדיף ללכת לקנות במקום אחר עם שירות ואמינות טובה יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה