פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע מאוד, חוסר הרצון לעזור ללקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חייל משוחרר (לפני 8 חודשים) וכיום סטודנט שלומד בטכניון

בזמן שירותי הצבאי קניתי מכונת תספורת בחברת טרקלין חשמל בגרנד קניון בחיפה, מדגם VALERA בזמן שהמוכרת ממליצה לי על המוצר ואומרת שזה המכשיר הכי טוב שהחברה יכולה להציע, הוצאתי על התענוג המפוקפק כ-450 שקלים שאותם שילמתי במזומן (משכורת חייל לוחם כ-720 שקלים)

כאשר נפגמו לי החלקים של המוצר, התקשרתי לסניף בגרנד קניון לבקש שירות, אמרו לי שלא מקבלים שירות בטרקלין חשמל ושאת האחריות אני אמור לקבל בדיגיטל סרוויס (מה שהיה נורא מוזר בעייני), נסעתי לדיגטיל סרוויס בצ'ק פוסט בחיפה (לקחתי יום חופש מהצבא כמובן) ושם בתור התחלה נעניתי בחיוב, רשמו את הפרטים שלי ואמרו לי שיתקשרו אלי בשביל תשובה, חיכיתי כחודשים לטלפון שלא קיבלתי, ניסיתי להתקשר אבל לא ניתן להתקשר אליהם (המספר 1800 שלהם לא תקין).

השתחררתי מהצבא והיה לי זמן לעסוק בזה, הלכתי עצמאית לסניף גרנד קניון בחיפה ושם דיברתי עם מנהל הסניף שקוראים לו "סאפי", סאפי בהתחלה היה מאוד נחמד, מצא את החשבונית שלי על המחשב ושלח את זה לחברה כדי לראות אם יש חלקים ויוכל להביא לי אותם..גם פה חיכיתי קרוב לחודשיים אז שהתקשרתי ואמרו לי שהמכונה חזרה ואפשר לבוא לקחת אותה, הגעתי באותו יום.

חיכיתי שעה בחנות שאדון סאפי יסיים לאכול ארוחת צהרים (לבסוף שהגיע התברר שהוא בכלל היה בקניות במשביר לצרכן ובגלל זה הוא עיכב אותי כשעה), בזמן שהייתי בחנות אחד המוכרים אמר שהחברה פשטה את הרגל ובגלל זה אי אפשר לעזור לי, עניתי לו: "קניתי את המוצר הזה אצלכם, ואתם לא פשטתם רגל", ולא היה לו מה לענות אז הוא אמר שאולי סאפי יוכל לעזור.

סאפי הגיע ואמר לי שהוא לא יכול לעזור כי עברה שנה והאחריות לא תקפה יותר למרות שהסברתי לו שאני 5 חודשים מסתובב כמו כדור פינג פונג על המוצר שהוא מכונת תספורת ושבחישוב קצר הספר שלי כבר הרוויח קרוב ל-450 שקל על תספורות שאותם הייתי אמור לחסוך בזמן שקניתי את המכונה.

הגעתי הביתה כולי מיואש מנסה להתקשר לחברת טרקלין חשמל בטלפון 1700505020, ושם עונה לי גברת צעירה שאומרת שזה לא משנה ממי קנית את המכשיר מכיוון שהחברה פשטה את הרגל ועכשיו אחראית על המוצרים האלה חברה בשם "BRIMAG" שהיא עשתה לי טובה שבכלל בדקה אם ניתן להשיג את החלקים החסרים למכונה, שאלתי אותה מה אני יכול לעשות והיא אמרה:"אין מה לעשות, החברה פשטה את הרגל המוצר לא שווה".

לסיכום, אני 5 חודשים מסתובב עם מכונה - לא מכונה שעלתה לי 450 שקל ואין לי מה לעשות בה, השירות ממש גרוע, פעם ראשונה שאני קונה מוצר בטרקלין חשמל ובעקבות המקרה הזה אני חושב שזאת תיהיה הפעם האחרונה

אשמח אם מערכת האתר תוכל לעזור לי
חג שמח.
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר במהוצר אחר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
המוצר נרכש בתאריך 23.11.08 .
לפי המידע שיש ברשותנו ,הלקוח פנה לראשונה לחברתנו בתאריך 17.02.10 (כשלושה חודשים מסיום האחריות),הוסבר ללקוח כי מאחר והמוצר לא במסגרת
האחריות ניתנה לו הנחה עבור האביזרים שביקש לרכוש.
תגובה:
המוצר נרכש בתאריך 23.11.08 .
לפי המידע שיש ברשותנו ,הלקוח פנה לראשונה לחברתנו בתאריך 17.02.10 (כשלושה חודשים מסיום האחריות),הוסבר ללקוח כי מאחר והמוצר לא במסגרת
האחריות ניתנה לו הנחה עבור האביזרים שביקש לרכוש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה