שירות לקוי ומכירה לא הוגנת |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי בסניף טרקלין חשמל טבריה(מרכז ביג) מכשיר די וי די , במעמד הרכישה שאלתי את המוכר שאלות ספציפיות לגבי הפורמטים של המכשיר וכיצד הוא פותח כתוביות שאלתי לגבי פורמט אודיו AC3 והוא אמר לי כי המכשיר קורא את זה בלי בעיות , לאחר כשלושה שבועות יצאתי לחופשת פסח (אני מורה אז אין לי זמן אחר לראות סרטים ) כאשר הכנסתי למכשיר סרט מסתבר שהפורמט עליו שאלתי אינו נתמך , בנוסף הכתוביות מופיעות בצורה הפוכה ובנוסף לכך כאשר מפעילים סרט דרך USB הסרט קופא כל כמה שניות , קראתי באינטרנט ומסתבר שזה גורף בכל המכשירים , צילצלתי אל החנות ממנה רכשתי את המכשיר , המוכר מיד אמר תעלה לכאן ונסדר את זה , הפעלנו את המכשיר והוא נוכח לראות כי כל התקלות שדירתי עליהן אכן קיימות בכל המכשירים , הוא הודה בטעותו והתנצל על כך שמסר לי מידע שגוי , הוא הסביר לי שזה מה שכתוב על האריזה וזאת לא אשמתו , כאשר המוכרן הלך לשוחח עם המנהלת שלו כדי לנסות לתקן את המעוות , התחילה מסכת של שירות מחפיר מאין כמוהו ציפיתי שמנהלת חנות מרכזית בטבריה תיקח אחריות על מקרה שכזה במקום זה היא , מרימה את הקול כשאני מבקש פיתרון אומרת לי משפטים כמו " מה אתה רוצה שאני אעשה מה זה חנות של אבא שלי ? " " אין לך אריזה , אז מה אם המכשיר לא תקין " עומד מולה המוכרן ומסביר לה שאכן הוא טעה במכירה שלו ולא זה מה שביקשתי , אבל היא בשלה ממשיכה ואפילו מתחממת יותר , יצאתי אבל וחפוי ראש מהמקום מזועזע מהשירות שקיבלתי ממנהלת החנות , שוחחתי עם מחלקת השירות בטלפון גררו אותי בלי תשובה במשך שבוע הן בגלל החג והן בגלל אני לא יודע מה , גם כשאמרו לי כי חוזזרים אלי בעוד רגע, לא חזרו אליי כלל , חבל לי מאוד על השירות הלקוי , קניתי בעבר מזגן ומסך LCD , אבל דבר אחד ברור לי כשמש שבעתיד הרכישות שלי תהיינה רחוקות מאוד מטרקלין חשמל וזאת ללא שום קשר לכמה יהיה המחיר .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תיקון המעוות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|